تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۹۶۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسیدگی فوری، قاطع و بازدارنده وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی است
  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت : در حوزه کشف و ضبط تخلف معمولا نهادهای نظارتی مانند صمت ، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی وظیفه کنترل و نظارت بر بازار را عهده‌دار هستند اما رسیدگی فوری، قاطع و بازدارنده وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی است.

 نعمت الله بیرانوند روز یکشنبه در نشست هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شوشتر بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی در سه حوزه کالا و خدمات ، قاچاق و تخلف‌های بهداشتی و دارویی فعالیت دارد و براساس قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

وی افزود: در سطح استان نیز این اداره به عنوان دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی کار ایجاد همگرایی و هم سویی بین دستگاه های کاشف و ضابط را انجام می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ادامه داد :  ۵۰۵ پرونده قاچاق ، کالا و ارز از ابتدای سال جاری به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شوشتر ارجاع شده که ۵۰۳ مورد آن رسیدگی و مختومه شد.

فرماندار شوشتر نیز در این نشست گفت: بعد از تغییر نرخ بنزین سعی کردیم اصناف را به سمت حداقل سود کالاها با فراوانی بیشتر سوق دهیم.

وی افزود : در بازار کنترل مناسبی بر روند قیمت‌گذاری کالاها صورت گرفته و هفته‌ای یک بار نیز نشست تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی به طور منظم تشکیل می‌شود.

فرماندار شوشتر با اشاره به همکاری مناسب مردم و اصناف در زمینه کنترل قیمت‌ها خاطرنشان کرد: مردم و کسبه نیز همکاری مناسبی داشتند و به طور جدی وضعیت را رصد و پایش می کنند و با رعایت اخلاق و احترام ، در امور مرتبط با کنترل قیمت ها و کسبه رفتار می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار