تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گمرک یاری کند رونق آبادان متوقف نشود
مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز گفت: مقرر شد ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی به شبکه فاضلاب شهر اهواز اختصاص داده شود اما تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.
 ناظر گمرکات خوزستان گفت: آبادان یکی از شهرهای استان است که بر پایه تجارت به رونق رسیده است به همین دلیل گمرک سعی کند چرخ این رونق متوقف نشود.

  غلامرضا بلوطی میرزا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آبادان با اشاره به موقعیت آبادان در مبحث تجارت اظهار کرد: گمرک آبادان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر آبادان واقع شده از جایگاه، موقعیت و تأثیرگذاری ویژه ای هم برخوردار است.

وی افزود: از نام این خیابان‌های این شهر تأثیرگذاری گمرک قابل احساس است. به عنوان مثال خیابان ته لنجی ها از کمک و یاری گمرک رونق و روزی گرفته است و در نهایت همین موضوع بر زندگی تمام افراد ساکن در منطقه همجوار هم تأثیر می‌گذارد.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تأثیر بگذارد، تصریح کرد: تلاش کردیم تا پرسنلی در گمرک آبادان ادامه خدمت داشته و انجام وظیفه کنند که از حال و روز مردم درک خوبی داشته باشند.

بلوطی میرزا بیان کرد: امیدوارم که مدیرکل جدید گمرک آبادان کمک کنند تا چرخ رونق شهر از چرخش نیفتد و مردم از نعمات آن استفاده کنند و در سطح بازار و اجتماع تأثیرگذاری این خدماتی که از سوی نظام و دولت برای مردم درنظر گرفته می‌شود را ببینیم.

وی یادآور شد: اداره کل گمرک آبادان جزو گمرکات متوسط استان خوزستان است و می‌تواند همپای گمرک خرمشهر باشد؛ هر چند که گمرک خرمشهر بزرگ‌تر است ولی در هر صورت گمرک آبادان جایگاه استراتژیک و حساس خودش را دارد.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از لحاظ درآمد قابل قیاس با بندرامام نیست، گفت: گمرک آبادان شاید درآمدش به اندازه گمرک بندرامام نباشد ولی به لحاظ استراتژیک شاید دست کمی از بندرامام نداشته باشد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار