تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش و تجربه دانش آموزان اهواز در نمایشگاه دست سازه‌ها نمایان شد
نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی امروز دوشنبه ۷ بهمن ماه در اهواز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز افتتاح شد.
 کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان درحاشیه افتتاح و بازدید نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی گفت: در بازدیدی از نمایشگاه دست سازه‌ها که در هنرستان بیت المقدس اهواز برپا شده، از نزدیک شاهد ساخت و شبیه سازی وسایل مختلف در رشته‌های برق، برق ساختمان، برق اتومبیل و ماشین ابزار، شیمی و مکانیک بودیم.

 او افزود: این نمایشگاه حاصل کار و تلاش و تجربه آن‌ها در ایام تحصیل بوده که در نتیجه آن ابداع و اختراعات بسیار خوب و مفیدی انجام شده که نه تنها حاصل تلاش خود را در معرض نمایش می‌گذارند، بلکه در اشتغالزایی آینده این دانش آموزان موثر است.

مودت اظهار داشت: در صورتیکه از دست سازه‌های این دانش آموزان حمایت جدی شود، می‌توان آن‌ها را در عرصه اشتغالزایی و تولید وارد چرخه کرد.

این مقام مسئول در ادامه درخصوص ایجاد شرایط برای برپایی نمایشگاه‌های بیش‌تر در زمینه کارآفرینی و اشتغال بیان کرد: در این زمینه تفاهم نامه‌ای با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای منعقد شده است.

او ادامه داد: با توجه به استقبالی که از سوی دانش آموزان از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش صورت گرفته و تلاش ما حمایت از اموری است که ایجاد اشتغال می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در هفته پژوهش نیز با حمایت مسئولان مربوطه، بیش از یکهزار اثر از دانش آموزان در مقاطع متوسطه و هنرستانی در نمایشگاه به همین مناسبت ارائه شد و باتوجه به اینکه کار‌های ارزشمندی هستند در ارتقا آموزش و اشتغال و کارآفرینی موثر هستند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار