تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۹۶۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسکتبال پالایش نفت آبادان به رده دوم جدول صعود کرد
 تیم بسکتبال پالایش‌نفت آبادان با برتری در برابر تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

 این دیدار عصر دوشنبه از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر بسکتبال در سالن ۱۷شهریور آبادان برگزار شد که تیم پالایش نفت آبادان توانست حریف خود را با نتیجه ۹۳ بر ۸۷  شکست دهد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در وقت نخست این دیدار برتر از میهمان آذرشهری خود ظاهر شد و با حساب ۲۴ بر ۱۱ پیروز میدان شد.

در وقت دوم تیم توفارقان آذرشهر با درخشش ۲ بازیکن خارجی خود و پرتاب‌های سه امتیازی برتری خود را بر میزبان آبادانی دیکته کرد و ۲۲ بر ۳۳ پیروز شد.

تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و توفارقان آذرشهر در وقت سوم شانه به شانه هم پیش رفتند و پالایش نفت توانست در ثانیه پایانی ۲۳ بر ۲۲ حریفش را شکست دهد.

در وقت پایانی۲ تیم نزدیک به هم بازی کردند و در نهایت تیم بسکتبال پالایش‌نفت با سه پرتاب سه امتیازی موفق و با ۲۴ بر ۲۱ پیروزی در این وقت را کسب کرد.

تیم داوری این دیدار را رضا آذرافزا، مهدی آقاجانی و فرشاد هاشمی تشکیل داده بودند.

تیم پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر بستکتبال صعود کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سخت و نفسگیری بود و فکر نمی‌کردیم حریف با این انگیزه به میدان بیاید.

هماد سامری افزود:بازی را خیلی خوب آغاز کردیم ولی تیم توفارقان با عملکرد خوب بازیکنان خارجی خود به ما نزدیک شد و به سختی از آنها عبور کردیم.

وی ادامه داد: توفارقان در نیمه دوم توانست عملکرد بسیار خوبی را ارایه دهد و شانه به شانه ما بازی کرد و در لحظاتی نیز از ما پیش افتاد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با انتقاد از عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: متاسفانه در این دیدار هم شاهد اشتباهات داوری بودیم که نزدیک بود شکست خانگی را به این دلیل پذیرا باشیم.

سامری افزود:تیم توفارقان هفته گذشته بیانه‌ای علیه تیم داوری صادر کرده بود و فکر می‌کنم تیم داوری به این دلیل با آنها مدارا کرد در صورتی که این مدارا  نزدیک بود به ضرر تیم ما ختم شود.

سرمربی پالایش نفت آبادان گفت: از ابتدای فصل ضربات زیادی از اشتباهات داوری خوردیم و سکوت کردیم ولی این سکوت به ضرر ما تمام شد.

وی ادامه داد: کمیته داوران تکلیف ما را روشن کند و راهی برای این اشتباهات داوری پیدا کند؛ اگر با تیم‌های بالای جدول بازی داشتیم این اشتباهات منجر به شکست ما می‌شد.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر نیز در خصوص این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی را برابر پالایش نفت آبادان برگزار کردیم و شانس پیروزی را خیلی راحت از دست دادیم.

سیامک ویسی افزود: ما از پرتاب‌ها به ویژه پرتاب‌های پنالتی به خوبی استفاده نکردیم و بر خلاف ما تیم پالایش نفت توانست از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.

وی ادامه داد: ما برای پیروزی به آبادان آمده بودیم ولی تجربه بالای بازیکنان حریف مانع آن شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار