تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۹۶۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلاهبرداران اینترنتی در آبادان دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی آبادان گفت: هفت کلاهبردار که به صورت اینترنتی از حساب بانکی شهروندان آبادانی برداشت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش معاونت اجتماعی انتظامی آبادان سرهنگ سیدمحسن تقی‌زاده دوشنبه  اظهار داشت:پس از دریافت شکایاتی از سوی برخی شهروندان آبادانی در رابطه با برداشت پول از حساب شخصی آنها توسط افراد ناشناس با روشهای مختلف، شناسایی متهمان و رسیدگی به پرونده به‌صورت ویژه در دستور کارکارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

وی افزود:پس از رصد اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهمان همگی خارج از استان و از شهرستانهای تهران، کرمان، اصفهان، شیراز و همدان بودند که با سوء استفاده از عدم آگاهی و اعتماد برخی شهروندان به‌ صورت حرفه‌ای از طریق ایجاد درگاه بانکی جعلی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری و برداشت حساب بانکی افراد می‌کردند.

سرهنگ تقی‌زاده افزود: پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی با ماموران انتظامی شهرستان‌های مربوطه هفت متهم کلاهبرداری در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

وی مبلغ کلاهبرداری شده از سوی این افراد را ۳۴۸ میلیون ریال بیان کرد و گفت: کلاهبرداران در بازجویی  به۳۴ فقره کلاهبرداری اینترنتی دیگر در سایر نقاط کشور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار