تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۹۶۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه کوثر ولایت در شهر امام دزفول برپا شد
  نمایشگاه کوثر ولایت به مناسبت ایام فاطمیه در شهر امام دزفول گشایش یافت.

مربی تربیتی حلقه تربیتی شهید صالح سعد شهر امام دزفول  دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه گفت: حلقه تربیتی شهید صالح سعد شامل دختران جوان شهر امام است که با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مصمم به برپایی این نمایشگاه شدند.
مریم اسماعیلی افزود: این نمایشگاه  شامل غرفه‌های سبک زندگی مدرن و آسیب شناسی آن و مواردی چون ازدواج است که در قالب آن به رسوم غلط ازدواج پرداخته شده است.
وی افرود: آیین همسرداری، روان شناسی کودک و نوجوان، فضای مجازی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌باشند.
اسماعیلی اظهارداشت: در غرفه حضرت زهرا (س) صحنه‌هایی از زندگی ایشان‌، همسرداری، مباحث تربیتی و خانه‌داری ایشان و صحنه شهادت به نمایش درآمده است.
وی گفت: درخت آرزوها و عهد مادرانه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان، آرزوهای خود را نوشته و آویزان کرده‌اند که درنهایت بسته‌بندی و به کربلا ارسال خواهند شد.
وی افزود: هدیه ویژه این نمایشگاه نیز تابوت سردار سلیمانی است که روزانه بازدیدکننده و زائران زیادی دارد.
این نمایشگاه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سردار سلیمانی برپا شده و روزانه ۵۰۰ نفر از این نمایش بازدید می کنند.
 در نمایشگاه کوثر ولایت مفاهیم مذهبی، فرهنگی و بصیرتی به نمایش گذاشته شده و  از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در سالن مدرسه هدی شهرامام آماده بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه تا پایان ایام فاطمیه برپا است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار