تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۹۶۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه امکانات شهرستان ماهشهر برای جابجایی هواپیمایی ماهشهر بسیج شده است
  فرماندار ماهشهر از بسیج همه امکانات این شهرستان برای جابجایی هواپیمایی فرودگاه ماهشهر که از باند خارج شده خبر داد.

محسن بیرانوند  با اشاره به اینکه همچنان علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: با این وجود می‌توان گفت که هواپیما در زمان فرود، از سرعت بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: تاکنون مدرکی دال بر نقص فنی هواپیما یافت نشده و احتمال دارد خلبان در هنگام فرود دچار خطای محاسباتی شده باشد.

فرماندارشهرستان ماهشهر ادامه داد: این درحالی است که از صبح امروز، همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای جابجایی هواپیما در این شهرستان بسیج شده است.

بیرانوند با بیان اینکه با تلاش و اقداماتی که صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ساعت دیگر کار انتقال هواپیما به پایان برسد، گفت: در این بین باید توجه داشت که اطراف فرودگاه منطقه‌ای باتلاقی و لجنزار است و تاکنون بیش از ۷۰۰ کامیون لجن برداری شد و۷۰۰ کامیون شن ریزی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این مدت نیز ۳۰۰ متر جاده جدید برای جابجایی هواپیما به داخل فرودگاه ایجاد شده و همزمان ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور معاونین امنیتی و عمرانی استانداری خوزستان طی چند نوبت برگزار شد.

پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۳۵ دقیقه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود پیش در هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد. این هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۳۶  مسافر در ساعت ۷:۳۰ بر باند فرودگاه ماهشهر فرود آمد.

به گفته رضایی مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، این هواپیما نقص فنی نداشته و زمانی که در باند فرودگاه ماهشهر به زمین نشست، پس از لندینگ از باند خارج شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار