تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۹۶۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش بیش از ۲۴ میلیارد ریال در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان
 معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی امسال خبر داد که به گفته وی نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: میزان فروش نمایشگاه کتاب خوزستان نشان از استقبال خوب مردم فرهنگ دوست و کتابخوان این استان از نمایشگاه کتاب دارد.

وی با اشاره به استقبال مردم و تاثیر اقتصادی آن برای ناشران کتاب، توضیح داد: نمایشگاه کتاب امسال با حضور ۴۰۰ ناشر و ۹۰ هزار عنوان کتاب برگزار شد و تلاش بر این بود تا کتاب‌های روز و متنوع بازار کتاب به دست مردم خوزستان با تخفیف مناسب برسد و همه اقشار بتوانند از فرصت کتابخوانی بهره‌مند شوند.

  جمشیدی با اشاره به بالا رفتن کیفیت نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، ادامه داد: از نظر تعداد ناشران، غرفه‌ها، عناوین کتاب و برنامه‌های جنبی، نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشتیم.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هدف از برپایی نمایشگاه کتاب استانی را توسعه فرهنگ مطالعه و پیوند دوباره مردم با کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: علاقه مردم نسبت به گذشته به کتاب بیشتر شده و به این حوزه توجه نشان می‌دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار