تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان بسیج عشایر : اتحاد اقوام به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده است
 رییس سازمان بسیج عشایر کشور بر تقویت اتحاد و همبستگی اقوام ایران تاکید کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی ملت شریف ایران در دوران دفاع مقدس و ادوار تاریخ در مقابله با دشمنان ابزار قدرتمندی بود که اکنون این اتحاد به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده است .

 سردار نصرت اله سیف روز سه شنبه در حاشیه یادواره شهدای عشایر خوزستان در سرسرای امام خامنه‌ای مجتمع فجر سپاه در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس تمامی اقوام کشور در کنار مردم شریف خوزستان برای دفاع از این سرزمین اسلامی مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق، ایثارگری کردند.

وی افزود: اتحاد مردم ایران و عشایر غیور خوزستان به نوعی شکست ارتش جهان را رقم زدند چرا که بیش از ۸۰ کشور سراسر دنیا رژیم بعث عراق را در آن دوران پشتیبانی می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور ادامه داد: خون اقوام مختلف ایران در سرزمین خوزستان درهم آمیخته شد و به برکت خون این شهدای والا مقام بود که اکنون اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان مثال زدنی است .

وی تصریح کرد: اقوام مختلف کشور در دوران دفاع مقدس در سنگرها و خط مقدم در کنار یکدیگر به درجه رفیع شهادت نائل شدند و این اتحاد روز به روز باید تقویت شود.

سردار سیف گفت: برگزاری یادواره های شهدا می‌تواند همواره بر اتحاد و وحدت اقوام ایرانی بیفزاید.

وی اظهار داشت : ما توانستیم دست در دست یکدیگر دشمن بعث را شکست دهیم و بار دیگر نیز می توانیم با همبستگی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

یادواره شهدای عشایر روز سه شنبه با حضور جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه ، عشایر خوزستانی و مسئولان استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد .


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار