تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۹۶۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل اجرای پروژه اصلاح شبکه رخ خواهد داد
افت فشار و قطعی آب در رامهرمز تا پایان سال
 معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از اجرای عملیات خارج کردن شبکه فلزی قدیم شهرستان رامهرمز خبر داد.

مهرداد قنواتی در این باره اظهار کرد: این عملیات از ابتدای خیابان ولیعصر(عج)، شبکه بهداشت تا انتهای خیابان امام (ره)، خیابان انقلاب و خیابان‌های فرعی اطراف با جایگزینی شبکه پلی اتیلن در حال اجرا است.

به گزارش شرکت آب و فاضلاب خوزستان، وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی طی مدت ۱۸ ماه به انجام خواهد رسید، افزود: پیمانکار طرح اصلاح شبکه توزیع آب رامهرمز در حال اجرای مراحل پایانی است و این عملیات تا پایان سال جاری به سرانجام می‌رسد.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان‌کرد: از آغاز عملیات بهینه‌سازی و اصلاح شبکه توزیع آب این شهرستان تاکنون، کلیه انشعابات قدیم خیابان‌های ذکر شده و کوچه‌های منتهی به این خطوط با لوله پروپیلن تعویض شده‌اند.

قنواتی با بیان اینکه در این طرح ۶ کیلومتر از شبکه قدیم اصلاح می‌شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه خط جدید در حال حاضر مراحل تست را سپری می‌کند، قطعا شهروندان ساکن در تمام مناطق شهری و بعضا روستایی تا زمانی که شبکه به طور کامل وارد مدار بهره‌برداری شود، با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شوند.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا استان ضمن پوزش از شهروندان شهرستان رامهرمز، از عموم شهروندان ساکن درخواست کرد با صرفه‌جویی در مصرف آب، زمینه بهره‌مندی سایر همشهریان خود از این نعمت الهی را فراهم کنند.

همچنین محمدرضا اسکندری مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان رامهرمز در این باره با اشاره به طول شبکه ۶ کیلومتری که اصلاح می‌شود، اقطار شبکه را ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیمتر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در خیابان‌های ذکر شده جنس لوله‌ها از نوع فلزی آزبست و دارای قدمت بیش از ۴۰ سال است، کلیه خطوط قدیمی قطع و سپس به شبکه جدید پلی اتیلن متصل می‌شود.

وی افزود: برای اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب رامهرمز ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است و درحال حاضر عملیات سروصل‌ها به شبکه در حال انجام و کار طی ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مدیر اداره آبفا رامهرمز ضمن سپاسگزاری از شکیبایی و همکاری مردم شهرستان گفت: به دلیل نصب سروصل شبکه‌های فرعی به خط جدید آبرسانی، تمام مناطق شهری تا پایان سال جاری دچار افت فشار و قطعی آب خواهند شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار