تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مهر در سال 98
معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است.
اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مهر در سال 98

  محمد حسین پناهی فر، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به برنامه ریزی دولت نهم و دهم برای ساخت 77 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در خوزستان اظهار کرد: این طرح در دولت‌های یازدهم و دوازدهم هم ادامه پیدا کرد و تاکنون 57 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی افزود: 20 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در خوزستان وجود دارد که اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیل این واحدها و تحویل آنها به متقاضیان است.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال 98 حدود 7 جلسه شورای مسکن در استان خوزستان برگزار شده و مشکلات مسکن مهر مطرح و بخشی از انها در این جلسات رفع شد.

وی بیان کرد: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار