تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۶۲۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار بنویسیم؟

استفاده از سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های رایج تبلیغاتی برای کسب و کارها است. تلفن همراه هر کدام از ما پر از اس ام اس تبلیغاتی در زمینه های کاری مختلف است. ممکن است تعدادی از این پیامک ها به یک موضوع اختصاص داشته باشند، اما وجه تمایز آنها در محتوا و متن پیامک تبلیغاتی است که برایمان ارسال می شود. بدیهی است که در نگاه اول اس ام اس تبلیغاتی ای نظرمان را جلب می کند که محتوای بهتری داشته باشد.

چگونه متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار بنویسیم؟

استفاده از پنل پیامکی به عنوان یک راه تبلیغاتی نیز، نیازمند دقت و برنامه ریزی است. برای دریافت بازخورد از اس ام اس تبلیغاتی، باید هدفمند عمل کرد. به این معنی که در ابتدا متن پیامک تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید، برنامه ریزی برای گام های بعدی را انجام دهید و با تعیین هدف شروع به ارسال اس ام اس تبلیغاتی و استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه کنید. کارشناسان سامانه ارسال پیامک بهین پیام تجربیات خود را در زمینه نگارش محتوای تبلیغاتی در ادامه با شما به اشتراک گذاشته اند که مطالعه ی آن و استفاده از این نکات می تواند تأثیر بسزایی روی عملکرد تبلیغاتی کسب و کار شما داشته باشد.

پیامک تبلیغاتی باید در حد امکان مختصر باشد

اگر می خواهید تعداد زیادی از مخاطبان شما اس ام اس تبلیغاتی شما را بخوانند، باید سعی کنید کوتاه و مفید بنویسید. کوتاه بودن پیامک تبلیغاتی، باعث می شود تا توسط تعداد بیشتری از مخاطبان به صورت کامل خوانده شود. سعی کنید در ابتدای پیامک به نام برند یا محصول خود اشاره کنید. در این صورت حداقل خواسته از ارسال پیامک تبلیغاتی که معرفی برند یا محصول شما است، محقق می شود.

متن پیامک تبلیغاتی باید خلاقانه باشد

عده ی زیادی از کاربران سامانه ارسال پیامک، هنگام انتخاب محتوای تبلیغاتی خود، به جای نگارش یک متن جدید و خلاقانه، به سراغ جستجو در اینترنت و انتخاب یکی از متن های از پیش نوشته شده می روند. حتی جذاب ترین متن ها هم هنگامی که برای مخاطب یک بار فرستاده شدند، جذابیت خود را از دست می دهند. پس سعی کنید متن پیامک تبلیغاتی را خودتان نگارش کنید و ایده ها و خصوصیات کسب و کار خود را در آن پیاده کنید.

ایجاد انگیزه را در متن اس ام اس تبلیغاتی فراموش نکنید

پیامک تبلیغاتی صرفاً نباید به معرفی برند و یا محصول بپردازد. البته قطعیتی وجود ندارد چرا که گاهاً هدف از ارسال پیامک انبوه، فقط معرفی برند است، اما در صورتی که هدف شما از ارسال پیامک تبلیغاتی جذب مشتری و افزایش فروش و کسب درآمد است، باید در مشتری انگیزه ایجاد کنید.

ایجاد انگیزه به این معنی است که محتوای خود را طوری تنظیم و نگارش کنید که مخاطب با خواندن متن پیامک تبلیغاتی شما احساس کند استفاده از خدمات و یا خرید محصولات شما یک ضرورت است. در واقع مخاطب باید با خواندن اس ام اس تبلیغاتی شما به این نتیجه برسد که برای رسیدن به هدف خود به محصول و یا خدمات شما نیاز دارد.

برای مثال باشگاه های بدنسازی، در فصل زمستان به مشتریان خود انگیزه ی لاغر کردن در زمان باقیمانده تا عید و رسیدن به وزن دلخواه در سال نو را می دهند. تنها با گفتن یک جمله ی ساده ی " 3 ماه وقت کمی نیست. به کمک مربیان ما سال جدید را با وزن دلخواه خود شروع کنید" تعداد زیادی از باشگاه های بدنسازی، به جذب مشتری پرداخته اند. در نتیجه می توان گفت ایجاد انگیزه در متن پیامک تبلیغاتی، احتیاج به بررسی و نیاز سنجی در بین مخاطبان دارد.

مخاطبان پیامک تبلیغاتی خود را درست انتخاب کنید

درست است که ارسال پیامک انبوه گام مناسبی برای برندسازی است. اما زمانی که هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی جذب مشتری و درآمدزایی است، باید با هدف گیری دقیق مخاطبان، احتمال تأثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهید. سامانه پیامکی بهین پیام با در نظر گرفتن امکاناتی مانند ارسال پیامک گروهی، ارسال منطقه ای، ارسال بر اساس سن و جنسیت و ارسال پیامک به مشاغل و اصناف، این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کرده تا بتوانند با هدف گیری دقیق تر مخاطبان به ارسال اس ام اس تبلیغاتی مؤثر و دریافت بازخورد بیشتر و بهتر بپردازند.

از اختصارات و کلمات تخصصی استفاده نکنید

استفاده از اختصارات و واژه های تخصصی در متن پیامک تبلیغاتی باعث ایجاد ابهام و در نتیجه کاهش تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی شما می شود. هنگامی که در حال نگارش محتوای تبلیغاتی خود هستید در نظر بگیرید که مخاطبان شما عموم مردم هستند و بهتر است مشتریان عمومی را هدف قرار دهید.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با راهکارهای پیامکی به پنل اس ام اس بهین پیام(behinpayam.com) مراجعه کرده و به صورت رایگان در سامانه ثبت نام نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان سامانه با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را خدمتتان عرض نمایند.

:
:
:
آخرین اخبار