تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۹۶۳۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشانی دار قهرمان مسابقات اتومبیلرانی فرمولا دریفت کشور شد
 مسابقات اتومبیلرانی فرمولا دریفت کشور روز جمعه با قهرمانی ورزشکار خوزستانی در اهواز پایان یافت.

 چهارمین راند مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور روز جمعه با حضور ۲۲ اتومبیلران برتر ایران در پیست ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت به قهرمانی شهاب پیشانی دار ورزشکار خوزستانی منجر شد.

پیشانی دار اتومبیلران خوزستانی و عنوان دار دریفت ایران و آسیا که در مجموع سه راند قبل در صدر قرار داشت در پایان مرحله چهارم این رقابت ها بر سکوی نخست قرار گرفت.

هادی جعفرپور از استان مرکزی و محمد محمدی از خوزستان عنوان های دوم و سوم این پیکارها را به خود اختصاص دادند.

ابراهیم جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۵۰ اتومبیلران و تیم امداد فنی هر استان، در بالاترین سطح ممکن برگزار شد که شاهد عملکرد بسیار خوبی از دریفت کاران کل کشور به ویژه خوزستانی ها بودیم.

وی با بیان این که سعی کردیم این رقابت ها را در بهترین سطح فنی و ایمنی برگزار کنیم افزود: خوزستان از پتانسیل بالایی در رشته اتومبیلرانی برخوردار است لذا معتقدم باید در بخش زیرساخت، اقدامات بیشتری انجام شود.

جوانمردی به حضور گسترده تماشاگران خوزستانی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: شور و اشتیاق امروز علاقه مندان به اتومبیلرانی به ما انگیزه داد تا در ادامه بهتر کار کنیم و بتوانیم این رشته را در کل استان گسترش دهیم.

مرحله پایانی این رقابت ها اسفند ماه امسال برگزار می شود


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار