تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت - پرسپولیس؛ نبرد دارا و ندار
صنعت نفت آبادان در یک مصاف حساس در چارچوب هفته هجدهم میزبان پرسپولیس صدرنشین خواهد بود.
  هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا پیگیری خواهد شد و در یکی از مهمترین دیدارها، صنعت نفت آبادان در خانه میزبان پرسپولیس صدرنشین خواهد بود.

در این ددیار به نوعی تقابل تیم دارا و ندار فوتبال ایران است که در یک سوی میدان، یک تیم با بدوجه کلان دولتی و در سوی دیگر تیمی با نام دولتی اما فارغ از هر گونه حمایت در نیم فصل اول مسابقات خوش درخشیدند و در یک چهارم ابتدایی جدول قرار گرفتند.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم شاهد دو شوک بزرگ بر روی نیمکت خود بودند.

پرسپولیس بلافاصله پس از اینکه سرمربی آرژانتینی خود را از دست داد، به سمت نیمکت تیم مشهدی دست درازی کرد  و فوراً گل‌محمدی را به عنوان عهده‌ار کادر فنی این تیم معرفی کرد، این تیم در کنار این مربی، یک هافبک هجومی شش دانگ را از اسکاتلند به خدمت گرفت که می‌تواند دردسر بزرگ نفتی‌ها در بازی فردا باشد، آنتونی استوکس پیش از این نیز در ترکیب تراکتور موفق به گشودن دروازه صنعت نفت شد بود.

پرسپولیس در نخستین دیدار پس از تعطیلات زمستانی، تراکتور را در تهران از مقابل برداشت و نشان داد برای دور برگشت مسابقات حرف‌های بسیاری را برای گفتن خواهد داشت.

این تیم فردا به آبادان می‌آید تا ثابت کند به اهدافی فراتر از قهرمانی در لیگ برتر با یحیی گل‌محمدی فکر می‌کند.

در آبادان اما، شوک بر روی نیمکت طلایی پوشان از نوع منفی بود، شوکی که دراگان اسکوچیچ به این باشگاه وارد کرد و پس از اینکه تیمش یک نیم فصل موفق را پشت سرگذاشت، از بازیکنان خود خداحافظی کرد و اکنون به چیزی جز جدایی رضایت نخواهد داد.

توجه این تیم در هفته گذشته بیش از آنکه روی دیدار برابر پرسپولیس معطوف باشد، روی مذاکره با این مربی کروات متمرکز بود و شاید این موضوع، ضربه مهلکی به پیکری تیم زردپوش آبادان وارد کند، ضربه‌ای که پس از دو باخت متوالی، این تیم را از جایگاه چهارم جدول روانه حواشی کند.

حال باید منتظر ماند و دید که با اتفاقات مثبتی که در باشگاه پرسپولیس در حال رخ دادن و بالعکس آن برای نفتی‌های آبادان به وقوع پیوسته است، فردا در تختی آبادان چه نتیجه‌ای در پایان 90 دقیقه  بر روی اسکوربورد به ثبت خواهد رسید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار