تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل استقلال یک مصدوم دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر با یک مصدوم به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

مهران حسنوند مدیر رسانهای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برد هفته‌ گذشته مقابل نفت آبادان، در هفته هجدهم رقابتها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود به مصاف استقلال خواهد رفت که در این دیدار عباس عسگری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

وی افزود: سایر بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان مشکلی برای بازی با استقلال ندارند. بازیکنان تازه وارد تیم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و در بازی هفته گذشته برابر نفت تاثیر به سزایی در نتیجه تیممان داشتند همچنین امیدواریم که در ادامه رقابت ها کمک حال تیم باشند.

حسنوند با اشاره به اینکه بازی کردن مقابل تیم های بزرگ انگیزه بازیکنانمان را دوچندان می کند گفت: تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم بهتر ظاهر شویم و جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان نشان داده که در بازی های بیرون از خانه تیم دست و پا بسته ای نبوده و همواره به دنبال یک بازی جذاب و تماشاگرپسند به همراه کسب امتیاز است. تاکنون ۶۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و مجموعه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ روز ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار