تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۶۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکن سابق تیم فولاد:
افرادی در مورد فولاد نظر می‌دهند که فوتبالی نیستند/والی یک اسطوره است
ر تعطیلات نیم‌فصل، فولاد چند دیدار تدارکاتی برگزار کرد ولی برخلاف سایر تیم‌ها که در هفته هفدهم به میدان رفتند، بازی این تیم برابر استقلال لغو شد و وقتی فولاد در هفته هجدهم مقابل سپاهان قرار گرفت، شرایطش با سایر تیم‌ها کمی متفاوت بود زیرا تیم‌های دیگر پیش از بازی در هفته هجدهم به میدان رفته بودند و در شرایط مسابقه قرار داشتند ولی فولاد هنوز در شرایط بازی رسمی قرار نگرفته بود.
  بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که متاسفانه بیشتر افرادی که در مورد فولاد نظر می‌دهند، فوتبالی نیستند، گفت: این عده در خانه می‌نشینند و چای گرم می‌نوشند و بعد هم می‌گویند اگر من بودم، فلان کار را برای فولاد انجام می‌دادم، در حالی که این افراد باید بدانند که فشار کار و استرس بسیار است و باید واقع‌بین بود.

لفته حمیدی   در خصوص عملکرد فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل سپاهان، اظهارکرد: در تعطیلات نیم‌فصل، فولاد چند دیدار تدارکاتی برگزار کرد ولی برخلاف سایر تیم‌ها که در هفته هفدهم به میدان رفتند، بازی این تیم برابر استقلال لغو شد و وقتی فولاد در هفته هجدهم مقابل سپاهان قرار گرفت، شرایطش با سایر تیم‌ها کمی متفاوت بود زیرا تیم‌های دیگر پیش از بازی در هفته هجدهم به میدان رفته بودند و در شرایط مسابقه قرار داشتند ولی فولاد هنوز در شرایط بازی رسمی قرار نگرفته بود.

مهره‌های جدید فولاد برابر سپاهان خوب کار کردند

وی ادامه داد: فولاد در تعطیلات نیم‌فصل، بازیکنان خوبی جذب کرد و این مهره‌ها می‌توانند با هماهنگ‌تر شدن، در ادامه لیگ به فولاد کمک کنند. همین مهره‌ها در دیدار با سپاهان نیز عملکرد خوبی داشتند. البته نباید فراموش کرد که سپاهان یک تیم بزرگ و دارای بازیکنان اسم‌داری است. اما با این وجود، فولاد خوب کار کرد و حتی می‌توانست به نتیجه تساوی هم برسد. به نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود و در این صورت حق به حق‌دار می‌رسید.

فولاد مقابل سپاهان بدشانس بود

مربی سابق استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: به نظر من گل‌های سپاهان به فولاد تاکتیکی نبود و فولاد هم بدشانس بود که نتوانست از موقعیت‌هایی که داشت، استفاده کند. سپاهان در نیمه دوم فقط از ضدحمله استفاده می‌کرد. به هر حال فولاد می‌توانست از این دیدار حداقل یک امتیاز کسب کند. بازی تمام شده است و اگر ایرادی هم وجود داشته باشد، ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی و بررسی‌های لازم برطرف خواهد شد. امیدوارم این نتیجه در دیدار برابر شهر خودرو جبران شود.

ایوب والی یک اسطوره است

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه نبود ایوب والی در شکست فولاد مقابل سپاهان تاثیرگذار بود؟ گفت: والی یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم فولاد است که به دلیل سرماخوردگی نتوانست رو در روی سپاهان قرار بگیرد. او واقعا یک اسطوره است و نبودش در دیدار مقابل سپاهان تاثیرگذار بود. به هر حال نبود فرمانده در زمین در شکست یک تیم تاثیرگذار است و با نبود او، یک جای کار می‌لنگد.

فولاد می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد

حمیدی با بیان این‌که اگر فولاد در ادامه مسابقات دچار بدشانسی نشود، خواهد توانست به سهمیه آسیایی برسد، عنوان کرد: فولاد می‌تواند با نکونام آینده بسیار درخشانی داشته باشد و امیدوارم هواداران نیز صبور و مطمئن باشند که فولاد نتیجه خواهد گرفت. البته هواداران حق دارند که بخواهند تیم‌شان نتیجه بگیرد.

افرادی درمورد فولاد نظر می‌دهند که فوتبالی نیستند

وی همچنین با بیان این‌که متاسفانه بیشتر افرادی که در مورد فولاد نظر می‌دهند، فوتبالی نیستند، ادامه داد: این عده در خانه می‌نشینند و چای گرم می‌نوشند و بعد می‌گویند اگر من بودم، فلان کار را برای فولاد انجام می‌دادم. این افراد باید بدانند که فشار کار و استرس بسیار است و باید واقع‌بین بود. تا یک فرد در مستطیل سبز قرار نگیرد، نمی‌تواند درک کند که کار کردن و جنگیدن با تیم‌ها چقدر سخت است. انتقاد و انتظار کسب نتیجه و حتی رسیدن به قهرمانی، خوب است ولی باید صبور بود و به تیم فرصت داد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: نکونام، مربی جوانی است و امسال تیم جوانی را در فولاد شکل داده است. باید از جواد نکونام و سعید آذری برای بهتر شدن روند تیم حمایت کرد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار