تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۹۶۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پالایش نفت آبادان رده دومی را از پتروشیمی بندرامام ربود
 تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در برابر پتروشیمی بندرامام پیروز شد و رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات را از حریف خود ربود.

 این دیدار عصر دوشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان پالایش نفت آبادان ۷۶ بر ۶۶ پیروز دربی خوزستانی‌ها شد.

تیم پتروشیمی بندر امام بازی را با برتری بر پالایش نفت آبادان آغاز کرد و کوارتر اول را ۲۳ بر ۱۳ پیروز شد.

پالایش نفت آبادان در کوارتر دوم با انگیزه بهتری نسبت به کوارتر نخست به میدان آمد و ۱۷ بر ۱۲ پیروز شد تا بازی در نیمه اول ۳۵ بر ۳۰ به سود پتروشیمی بندر امام پایان یابد.

زردپوشان آبادانی با شروع کوارتر سوم روی به بازی هجومی آوردند و با ۶ پرتاب سه امتیازی و درخشش سعید داورپناه توانستند ۲۹ بر ۱۱ حریف پرمهره خود را از پیش رو بردارند.

تیم پتروشیمی بندر امام که با اختلاف زیادی از پالایش نفت آبادان عقب بود در کوارتر چهارم از پنج اخطاری شدن رنجبر و شریان بازیکنان پالایش نفت آبادان استفاده کرد و ۲۰ بر ۱۷ پیروز شد ولی این تیم پالایش نفت آبادان بود که در پایان ۷۶ بر ۶۶ برنده این دیدار حساس شد.

داوری این دیدار بر عهده محمدپور، کرمی و جواد مرادی بود.

امتیاز آورترین بازیکن پالایش نفت در این دیدار سعید داور پناه با ۲۴ امتیاز بود و سجاد مشایخی نیز با ۱۴ امتیاز آورترین بازیکن پتروشیمی بود.

تیم پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب آغاز نکردیم زیرا بازیکن‌های تیم در شرایط بازی نبودند.

هماد سامری بیان کرد: رفته رفته به بازی برگشتیم و در کوارتر دوم موفق به کم کردن اختلاف شدیم و این مهم باعث شد بازیکنان با روحیه بهتری به رختکن بروند.

وی افزود: در نیمه دوم ما کاملا حاکم بازی بودیم؛ سیستم های مختلف در این بازی را شاهد بودیم، برای لحظه به لحظه این دیدار برنامه داشتیم که خدا را شکر همه آنها اجرایی شد.

سرمربی پالایش نفت آبادان گفت: در کارهای دفاعی توانستیم عملکرد عالی ارایه دهیم و بازیکنان پتروشیمی را به خوبی کنترل کنیم.

وی ادامه داد: تیم خود را برای رقابت‌های پلی آف مهیا کرده و در ۲ بازی باقی مانده رقابت‌های گروهی باید محکم ظاهر شویم تا در مرحله پلی آف شرایط بهتری داشته باشیم.

سامری افزود: ما کاری نداریم تیم‌های دیگر چقدر هزینه کرده‌اند و فقط به فکر تیم خود هستیم؛ برای تقویت تیم هیچ برنامه‌ای نداریم و بازیکن خارجی هم نمی‌توانیم جذب کنیم.

سرمربی پالایش نفت آبادان گفت: از سوی امور ورزش وزارت نفت مجوز جذب بازیکن به ما داده نشده و ما این مساله را پذیرفته‌ایم ولی بازیکنان تیم تاکنون بزرگی کرده‌ و نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

وی افزود: پارسال بدون بازیکن خارجی قهرمان لیگ شدیم که در لیگ ایران بی‌سابقه بود و امسال هم سعی داریم همانند پارسال به موفقیت دست یابیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از پایان بازی حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.

در پایان این دیدار شاوردی بین بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام و یکی از مربیان تیم پالایش نفت آبادان و برخی هواداران درگیری فیزیکی به وجود آمد که با دخالت مسوولان امر خاتمه یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار