تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۹۶۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض هواداران نفت مسجدسلیمان به زمان دیدار هفته نوزدهم؛
همزمانی برگزاری دیدار خانگی نفت مسجدسلیمان با شهرآورد تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر سبب رنجش خاطر هواداران این تیم محبوب شده است.
  تیم نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در خانه میزبان تیم سپاهان اصفهان است.

این بازی روز پنجشنبه 17 بهمن‌ماه از ساعت 16 در شهر اولین‌ها آغاز می‌شود که شاگردان مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان و شاگردان امیر قلعه نوعی در تیم صنعت سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

بازی هفته نوزدهم لیگ برتر به میزبانی نفتی‌های مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی‌راد شهر اولین‌ها برگزار می‌شود که هوداران این تیم محبوب دیدار را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

اما نکته قابل ذکر درباره دیدار تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان این است که این دیدار تنها 30 دقیقه بعد از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس تهران و شهرآورد پایتخت آغاز می‌شود.

این در حالی است که بقیه دیدارهای هفته نوزدهم در روزهای دیگر از جمله روز جمعه 18 بهمن برگزار می‌شود.

همزمانی برگزاری دیدار خانگی نفت مسجدسلیمان با شهرآورد تهران سبب رنجش خاطر هواداران این تیم محبوب شده است.

هواداران تیم نفت مسجدسلیمان خواستار برگزاری دیدار این تیم با سپاهان اصفهان در زمان دیگری هستند.

در همین ارتباط یکی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازی تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان تنها دیدار روز پنجشنبه است و بقیه دیدارهای هفته نوزدهم در روز جمعه برگزار می‌شوند.

وی افزود: به عنوان یکی از  هوادار تیم نفت مسجدسلیمان از فدراسیون فوتبال سوال می‌کنم چرا باید دیدار به این مهمی با شهرآورد تهران همزمان باشد؟ آیا اگر محل برگزاری این بازی در اصفهان هم بود باز در این روز برگزار می‌شد؟

این هوادار نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم در این تصمیم خود تجدید نظر کند و زمان بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان را به وقت دیگری موکول کند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار