تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۶۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم شهرخودرو یکی از تیم‌های آماده لیگ ایران است و به خوبی می‌دانیم بازی سختی برابر آنها داریم.

  جواد نکونام شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو در اهواز بیان کرد:تیم شهر خودرو از نظر مالکیت یکی از تیم‌های خوب ایران است به همین دلیل ما برای بازی فردا برنامه خاصی داریم تا هم بازی خوبی ارایه داده و هم پیروز میدان شویم.

وی در مورد عملکرد شیمبا در فصل جاری و دلیل گل نزدن این بازیکن گفت: عملکرد شیمبا به موارد بسیاری بستگی دارد؛ تیم‌های حریف این بازیکن را می‌شناسند و او را به خوبی کنترل می‌کنند و به همین خاطر کارش سخت بوده، چون همیشه زیر فشار است.

نکونام با بیان اینکه در نیم‌فصل اول بازی تهاجمی در دستور کار تیمش قرار گرفته و هیچ گاه بازی تدافعی انجام نداده بیان کرد:ما در خیلی از بازی‌ها برای برد به زمین رفتیم اما نتوانستیم پیروز میدان شویم. هر بازی شرایطش متفاوت است. ما نمی‌توانیم همانطور که در بازی رفت با سپاهان بازی کردیم،‌ در بازی برگشت هم بازی کنیم، بالاخره سپاهان مدعی قهرمانی است و بازیکنان خوبی جذب کرده است همچنین در آسیا نیز مدعی صعود از گروه خود هستند و در جام حذفی امکان گرفتن جام را دارند.

نکونام با بیان اینکه شرایط تیمی مثل سپاهان با ما متفاوت است گفت: در نیم‌فصل اول با توجه به غیبت چند بازیکنمان وضعیت خوبی نداشتیم اما الان شرایط‌ خوبی داشته و به لحاظ بازیکن، دست‌ ما پر است اما برای هماهنگی بیشتر بازیکنان یک یا ۲ هفته زمان نیاز داریم تا بتوانیم در پایان فصل رتبه خوبی به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه هر بازی برای تیم فولاد خوزستان حکم یک فینال را دارد و هواداران از تیم انتظار بالایی دارند افزود: هدفی که هواداران می‌خواهند، من هم می‌خواهم، اگر آنها سهمیه می‌خواهند من قهرمانی می‌خواهم اما باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشیم‌. اگر شرایطی که اکنون در نیم‌فصل دوم دارم را از ابتدای فصل داشتم، شک نکنید تیم فولاد برای قهرمانی می‌جنگید. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: ما در هر بازی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. خودتان می‌دانید که در نیم‌فصل جذب بازیکن سخت است اما ما موفق بودیم. صادقانه بگویم چهار بازیکن با کیفیت گرفتیم در حالی که خیلی از تیم‌های بزرگ نتوانستند بازیکنی جذب کنند. بازیکنانی که جذب کردیم نیاز به فرصت دارند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. در ابتدای لیگ ما بازیکنی داشتیم که کم می‌دوید و به او انتقاد می‌شد اما الان همان بازیکن ۱۲ کیلومتر در زمین می‌دود و این حاصل تمرینات ویژه تیم است البته باید برای نقل و انتقالاتی که داشتیم از آقای علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره و سعید آذری تشکر کنیم که خیلی زحمت کشیدند تا نقاط ضعف تیم پوشش داده شود.

وی درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهدای فولاد گفت: از روزی که به اهواز آمدم و از ورزشگاه فولاد دیدن، و امکانات آن را دیدم, واقعا لذت بردم. فوتبال خوزرستان و به ویژه فولاد به وجود این ورزشگاه خیلی نیاز داشت ولی درباره زمین چمن که نیاز اصلی من است، از روز اول هزار و یک مشکل داشتم. بعد از آمدن آذری با توجه به تجربه‌ای که دارد دستوراتی داده شد که منجر به وضعیت بهتر زمین شد.

نکونام درباره محرومیت این باشگاه از ۲ پنجره نقل‌ و انتقالاتی گفت: ما می‌خواهیم همه چیز عادلانه باشد و الان بخش حقوقی و مدیریت باشگاه پیگیر موضوع هستند. رای صادر شده خیلی سختگیرانه است. امیدوارم رای بی‌دلیل نبوده باشد و هیچ باشگاهی در این باره ضرر نکند. من موافق قانون هستم ولی اگر قانون برای همه وجود داشته باشد. امیدوارم اتفاقاتی که رخ داده دور از قانون نباشد.

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری حاضر نشد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و شهر خودرو از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار