تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۹۶۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۷۰ دقیقه برای جبران ناکامی
 نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برای جبران نتایج از دست رفته در هفته هجدهم، به مصاف حریفان خود می‌روند.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، از امروز، ۱۶ بهمن به مدت سه روز برگزار می‌شود که در روز نخست آن، فولاد در خانه با شهر خودرو دیدار می‌کند، در روز دوم نیز شاگردان تارتار پذیرای سپاهان هستند و نفت آبادان در روز سوم میهمان ذوب‌آهن خواهد بود.

فولاد - شهر خودرو

 فولاد با شکست برابر سپاهان به دیدار با شهر خودرو رسیده است. بازی که می‌تواند باتوجه به حساسیت خاص برای تیم اهوازی به دلیل جبران نتیجه دیدار هفته قبل، همراه با ۹۰ دقیقه نفس‌گیر خواهد بود.

فولاد در نقل و انتقالات نیم‌فصل خریدهای خوبی چون پاتوسی، احمدزاده و نیک‌نفس را داشت. خریدهایی که نکونام می‌گوید اگر از ابتدای فصل آن‌ها را داشت، اکنون شرایط تیمش متفاوت بود. حالا نکونام که بازی هفته قبل را به سپاهان باخته، امروز امیدش به ساق پاهای همین خریدهای جدید از جمله پاتوسی است تا سه امتیاز را برایش در خانه نگه دارند.

شهر خودرو نیز حریف آسانی برای فولاد نیست. این تیم اکنون در چهار رده بالاتر از تیم اهوازی یعنی در مکان چهارم قرار گرفته است و برای صعود در جدول نیز به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. با توجه به انگیزه دو تیم فولاد و شهرخودرو، مطمئنا امروز این بازی دیدنی خواهد بود.

فولاد از ساعت ۱۶، امروز (چهارشنبه) پذیرای تیم شهر خودرو است.

نفت مسجدسلیمان – سپاهان

 شاگردان تارتار که در دیدار هفته گذشته برابر استقلال، دومین شکست فصل خود را تجربه کردند، این هفته نیز با سپاهانی دیدار خواهند کرد که اولین شکست آن‌ها را رقم زده بود.

نفت که حالا با تجربه‌تر شده و علاوه بر دفاع خوب و مستحکم، موقعیت‌های خوب گلزنی نیز روی دروازه رقبا خلق می‌کند، امسال بسیار امیدوار است که با رتبه خوب به کار خود پایان دهد. هر چند این تیم هنوز با مشکلات مالی و ساختاری بسیاری مواجه است اما انگیزه بازیکنان و کادرفنی این تیم حاکی از رقم خوردن روزهای خوبی در ادامه فصل برای مسجدسلیمانی‌ها است.

حریف این هفته نفت نیز سپاهانی است که با برد برابر فولاد به این بازی رسیده است. اگرچه سپاهانی‌ها هنوز با رفتن یا ماندن سرمربی‌شان به تیم‌ملی دست و پنجه نرم می‌کنند و درگیر یکسری حواشی شده‌اند، اما آن‌ها در هر شرایطی، تیمی هستند که دست از تلاش و جنگیدن برای کسب امتیاز بر نمی‌دارند. اگرچه دو تیم خوزستانی و اصفهانی از نظر مالی اصلا شباهتی به هم ندارند و این بازی جنگ داراها و ندارها است ولی باتوجه به انگیزه، تلاش و سخت‌کوشی دو تیم، این دیدار می‌تواند از بازی‌های دیدنی و پرهیجان این هفته باشد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶، روز پنج‌شنبه (۱۷ بهمن‌ماه) میزبان شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

ذوب آهن – نفت آبادان

 آبادانی‌ها که در دو هفته اخیر لیگ باتوجه به این که سرمربی‌شان ساز جدایی کوک کرده بود، با تمرکز و هماهنگی کافی رو در روی حریفان قرار نگرفتند و نتیجه این به هم‌ریختگی نیز دو شکست متوالی برابر نفت‌مسجدسلیمان و پرسپولیس بود، در نهایت روز گذشته با جدایی مربی کروات خود موافقت کردند تا تیم از این شرایط نابسامان کمی فاصله بگیرد.

نفت تا پیش از بازی با نفت‌مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر، عملکردش به صورتی بود که بیشتر کارشناسان به تمجید و تحسین این تیم پرداخته بودند. این تیم که حالا موقتا به بهنام سراج سپرده شده تا در روزهای آینده سرمربی جدید خود را بشناسد، امیدوار است با شکست تیم ذوب آهن، به ناکامی‌های دو هفته اخیر خود پایان دهد.

ذوب آهن نیز که اکنون وضعیت خوبی در جدول ندارد و هفته گذشته بازی را به تراکتور واگذار کرد، این هفته می‌خواهد با شکست آبادانی‌ها در اصفهان به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد. این بازی برای دو تیمی که به نوعی وارد بحران شده‌اند، حساس و پراهمیت است و کسب سه امتیاز آن، می‌تواند روحیه و انگیزه را به بازیکنان دو تیم برگرداند.

نفت آبادان از ساعت ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۸ بهمن‌ماه) میهمان ذوب آهن است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار