تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۹۶۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
  مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ هندبال کشوری با تایید فدراسیون به شهرستان امیدیه واگذار شد.

احسان حاجی نجف  اظهار داشت: مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک کشور با حضور ۶ تیم برتر مسابقات از روز ۲۵ بهمن ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت که در پایان ۲ تیم برتر راهی رقابت های لیگ برتر می شوند.

وی افزود: ۲ تیم نفت امیدیه و پرسپولیس بهبهان نمایندگان استان در این مرحله از رقابت ها هستند که از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.

نایب قهرمانی خوزستان در رقابت های والیبال کارگری بانوان کشور

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: تیم والیبال بانوان خوزستان با درخشش در رقابت های کارگری کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت. نمانیده استان پس از شکست تیم های خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری و اصفهان راهی فینال مسابقات شد.

وی بیان کرد: تیم خوزستان که سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داده بود در دیدار پایانی مقابل تهران قرار گرفت که مغلوب این تیم شد و در نهایت به مقام دوم دست یافت.

حاجی نجف گفت: در این رقابت ها مرضیه کریمی، حدیث قنبری بیرگانی، شهناز عبدالهی موسوی، شیوا نادری زاده، مهرانگیز اردشیری، صابره رشیدی، سمیرا رشیدی، فاطمه علی‌نازی و نغمه مالکی ترکیب تیم خوزستان را تشکیل دادند.

کسب نشان نقره توسط وزنه بردار خوزستانی در جام فجر

وی افزود: رضا دهدار به عنوان نماینده استان در رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر رضا دهدار در دسته ۹۶ کیلوگرم به روی تخته رفت که با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی درحرکت یک‌ضرب صاحب مدال نقره این مسابقات شد.در حرکت دوضرب دهدار عملکرد خوبی نداشت و از رسیدن به مدال باز ماند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: این رقابت ها در هفت وزن المپیکی برگزار شد که در نهایت امتیازات نفرات برتر اوزان مختلف ارتقا یافت و شانس حضور برخی از وزنه برداران در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بیشتر شد.

برگزاری لیگ فوتبال جوانان مناطق کشور در رامهرمز

وی گفت: رقابت های لیگ فوتبال جوانان مناطق کشور از روز ۱۵ بهمن ماه با حضور تیم های استقلال رامهرمز، سرپل ذهاب، کشاورز دهدشت و مهرگان به میزبانی رامهرمز آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت که در پایان ۲ تیم برتر مسابقات به مرحله نهایی صعود می کنند.

حاجی نجف افزود: در روز نخست این پیکارها تیم های مهرگان و استقلال رامهرمز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهرگان به پایان رسید همچنین دیدار تیم های سرپل ذهاب و کشاورز دهدشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

برگزاری رقابت های هاکی کشوری به میزبانی اهواز

وی افزود: رقابت های لیگ دسته یک هاکی کشور با هماهنگی فدراسیون از روز ۲۵ بهمن ماه در اهواز آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت که خوزستان با یک تیم قوی در این پیکارها حضور خواهد داشت.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پس از سال ها بار دیگر ضربه هاکی در خوزستان زده شد که این موضوع نویدبخش روزهای بسیار خوبی برای هاکی استان است. خوشبختانه در یکی، ۲ سال اخیر اتفاقات خوبی از جمله حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی پایه و برگزاری مسابقات استانی، در این رشته صورت گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار