تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهر خودرو
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز، میهمان خود شهرخودرو مشهد را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

  تیم فولاد خوزستان در حالی عصر روز چهارشنبه در خانه به مصاف تیم شهر خودرو رفت که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

تیم فولاد خوزستان پس از باخت هفته گذشته مقابل سپاهان که باعث سقوط آنها به رده هشتم جدول رده بندی شد در این دیدار به دنبال هر سه امتیاز بازی بود؛ در آن سوی میدان شاگردان سرآسیایی که می‌خواستند به روند پیروزی های خود در این فصل ادامه دهند با هدف برد وارد میدان شدند.

* درهای ورودی ورزشگاه شهدای فولاد یک ساعت پیش از شروع بازی باز شد، همچنین چهار گیت الکترونیکی در ورودی ورزشگاه نصب شده که ورود هواداران به ورزشگاه را آسان کرده بود.

*با وجود اینکه نوزدهمین هفته مسابقات لیگ در ورزشگاه مدرن فولاد برگزار می‌شد اما استقبال اندکی از این بازی شد اگر چه هواداران تیم فولاد با تشویق‌ پی در پی خود تیمشان را حمایت می کردند.

*تماشای این دیدار برای هواداران خوزستانی رایگان بود،و مسوولان باشگاه فولاد تمام بلیت های این دیدار را خریداری و در اختیار هواداران قرار دادند.

*در این دیدار بیش از یک هزار هوادار تیم فولاد از نزدیک نظاره گر بازی بودند. همچنین تعداد یکصد نفر از هواداران شهر خودرو در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند. 

*جواد نکونام سرمربی فولاد که در کنار زمین پرجنب و جوش بود بارها به تصمیمات داور معترض شد. همچنین مهدی هاشمی نسب در دقیقه ۳۷ بازی روی یک صحنه به شدت نسبت به تصمیم داور معترض شد که با تذکر جدی داور همراه شد.

*چمن مناسب ورزشگاه فولاد مورد رضایت کادر فنی هر ۲ تیم بود.با وجود بارش های اخیر باران در اهواز اما چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

*در این دیدار بازیکنان تیم های نونهالان،نوجوانان و جوانان فولاد به همراه جمعی از دانش‌آموزان مدارس، جمعیت تماشاگران حاضر در ورزشگاه را تشکیل دادند.

* تیم شهر خودرو در نیمه دوم بازی با تاخیر سه دقیقه وارد زمین شد که این موضوع از چشمان داور و ناظر بازی دور نماند.

*سرمربی تیم فولاد در این دیدار نیز از زوج ایوب والی و موسی کولیبالی در خط دفاعی استفاده کرد. همچنین عارف آقاسی در پست غیر تخصصی خود به جای وحید حیدریه در ترکیب قرار گرفت.

* پراکندگی هواداران فولاد از نکات جالب توجه در این بازی بود. این موضوع نشان می دهد که لیدرهای باشگاه نقش خود را به خوبی انجام ندادند.

* پس از پایان بازی صابر حردانی و فرشاد احمدزاده ۲ بازیکن فولاد با یکدیگر درگیر شدند که دیگر بازیکنان برای پایان دادن به آن واسطه شدند.

* لوسیانو پریرا مهاجم فولاد که زننده گل این تیم بود اکنون با چهار گل بهترین گلزن فولاد است. این بازیکن از سوی هواداران تشویق شد.

*پس از پایان بازی هواداران تیم فولاد که از نتیجه بازی و پنجمین برد خانگی این تیم راضی بودند بازیکنان تیم فولاد را تشویق کردند.

فولادی ها هم اکنون با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار