تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تیم شهرخودرو بزنیم
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: موقعیت‌های بسیاری روی دروازه حریف خود شهرخودرو مشهد خلق کردیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتر پیروز میدان شویم.

 جواد نکونام شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهر خودرو در اهواز بیان کرد: از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم که توپ‌های ما از روی کم دقتی و بدشانسی تبدیل به گل نشد.

وی با رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان برای برد در این دیدار هم دل شده بودند. ۲، سه موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم اما در کل خوشحالم که پیروز میدان شدیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و ۲ تیم را در پلی‌آف حذف کرده ادامه داد: بازیکنان ما امروز به خوبی حریف را کنترل کردند و هیچ موقعیتی به آنها ندادند و در نهایت تلاش آنها منجر به زدن ۲ گل شد.

وی با اشاره به اینکه شهر خودرو به غیر از یک موقعیت حرفی برای گفتن نداشت گفت: اگر دقت و از خودگذشتگی داشتیم با تعداد گل بیشتری پیروز میدان بودیم البته نشان دادیم لیاقت این برد را داشتیم.

نکونام افزود: از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ آنها سنگ تمام گذاشتند و مردانه جنگیدند اما با این وجود نباید یادمان برود که هنوز اول نیم‌فصل دوم هستیم و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تیم شهر خودرو خیلی نزدیک دروازه ما نشد و آنها را به خوبی کنترل کردیم گفت: حریف از دقیقه ۷۵ به بعد بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد که باز هم نتوانستند به دروازه ما نزدیک شوند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تیم شهر خودرو در بازی های گذشته نشان داد که همیشه بازی مالکانه‌ای داشته و بازی را به خوبی کنترل می کرد اما امروز ما مالک مطلق میدان بودیم. پس از بازی سنگین هفته گذشته نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم تا موقعیتمان را در جدول بهبود بخشیم. 

وی در خصوص تعویض آیاندا پاتوسی گفت: این بازیکن هنوز شرایط بازی در ۹۰ دقیقه را ندارد و نیاز به فرصت بیشتری دارد.

نکونام در خصوص داوری مسابقه نیز بیان کرد: امروز باید به تیم داوری تبریک بگویم. کرمانشاهی امروز داوری فوق‌العاده‌ای داشت و بدون قصد و غرض قضاوت کرد؛ رفتار او طوری بود که من به عنوان مربی به خود اجازه اعتراض کردن نمی‌دادم. در کل باید به تیم داوری خسته نباشید بگویم.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و شهر خودرو عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز با برتری ۲ بر صفر تیم فولاد به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار