تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: سپاهان در هر سه جام برای قهرمانی بسته شده‌است
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم سپاهان در هر سه جام برای قهرمانی بسته شده و به خوبی می‌دانیم که بازی آسانی مقابل آنها نداریم.

 مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در مسجدسلیمان بیان کرد: فردا پنجشنبه آزمون بسیار مهمی برای هواداران نفت مسجدسلیمان است و انتظار داریم بیش از گذشته ما را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بازی‌های دور برگشت سخت‌تر از مرحله رفت است و فردا با یک تیم قدرتمند بازی داریم گفت: آنها در نیم فصل دوم تیمشان را تقویت کرده و از بازیکنان کلیدی و کادر فنی با دانش و منسجمی بهره می‌برند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما بازیکنان با انگیزه، شجاع و با غیرتی داریم که پا به پای مدعیان بازی می‌کنند و از هیچ حریفی باک ندارند.  امیدواریم فردا علاوه بر ارایه یک بازی خوب و تاکتیکی، در نهایت پیروز مسابقه شویم.

وی ادامه داد: با توجه به همزمان بودن بازی ما با دربی پایتخت، انتطار داریم که هواداران از ما حمایت کنند و نشان دهند نفت تیم اول مسجدسلیمان است و ما را در این بازی سخت تنها نگذراند.

تارتار در خصوص داوری بازی فردا گفت: من به سلامت داوران ایرانی شک ندارم، اما باید بگویم که داور این دیدار بسیار کم تجربه است. در کل امیدوارم فردا شاهد یک داوری خوب باشیم و داوری در نتیجه بازی تاثیر نداشته باشد.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار