تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۹۶۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه نویی: مقابل نفت مسجدسلیمان بازی سختی داریم
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بازی بسیار سختی داریم اما برای اینکه از کورس مدعیان عقب نمانیم به سه امتیاز بازی نیاز داریم.

 امیر قلعه‌نویی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل میزبان خود تیم نفتمسجدسلیمان بیان کرد: بسیار خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم. معتقدم در نیم فصل دوم دروازه‌ها و زمین بازی کوچک‌تر می‌شود و در کل امتیاز گرفتن سخت تر است.

وی با بیان اینکه تیم نفت مسجدسلیمان تیم تاکتیکی و خیلی خوبی است و با برنامه بازی می‌کند گفت: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و بازیکنانمان اکنون در شرایط خوبی قرار دارند. اگر کیفیت زمین مسجدسلیمان اجازه دهد، هر ۲ تیم بازی قشنگی ارایه می دهند زیرا کادر فنی تیم ما و نفت به انجام بازی زیبا اعتقاد داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: در بازی فردا مصدومان بسیاری داریم از طرفی کی‌روش استنلی هم محروم است. امیدوارم در هر صورت ما پیروز میدان شویم و خود را به صدر جدول نزدیکتر کنیم.

وی افزود: اگر این بازی را ببریم، نسبت به شرایط مشابه مان در نیم فصل اول، ۲ امتیاز بیشتر کسب کردیم. درست است که فاصله امتیازی ما نسبت به پرسپولیس زیاد شده است، اما شرایط تیمی ما بسیار خوب است.

قلعه نویی با بیان اینکه هفته گذشته مقابل تیم فولاد، یکی از بهترین بازی‌های خود را ارایه کردیم گفت: یکی از مشکلات بازیکنان ما استفاده نکردن از موقعیت گلزنی است از طرفی یک توپ بسیار معمولی که شانس و اشتباهات در آن دخیل است، وارد دروازه ما می‌شود. در روزهای اخیر با بازیکنان در این خصوص صحبت کردم و به آنها گوشزد کردم که در نیم‌فصل دوم باید از موقعیت‌ گلزنی خود استفاده کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار