تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۹۶۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت‌های والیبال لیگ دسته ۲ کشور در بندرامام(ره) پایان یافت
 رییس هیات والیبال خوزستان گفت: رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال کشور به میزبانی بندرامام در جنوب خوزستان برگزار شد که در نهایت با درخشش نمایندگان خوزستان به پایان رسید.

سعید شاهرخی بیان کرد: مرحله رفت این رقابت‌ها از روز ۱۲ بهمن با حضور تیم‌های بام ایران شهرکرد، مرودشت فارس، مس رفسنجان، شهدای بندرامام، نفت اهواز و مبارکه اصفهان در سالن شهید حقگو بندرامام (ره) آغاز شد و پس از پنج روز جدال سخت و حساس، امشب به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات تیم شهدای بندرامام در مقابل تمامی حریفان خود به برتری رسید و اکنون صدرنشین رقابت‌ها است؛ همچنین تیم نفت امیدیه دیگر نماینده خوزستان با ۲ باخت در جایگاه سوم جدول این گروه قرار دارد.

رییس هیات والیبال خوزستان با بیان اینکه رقابت‌های دور برگشت ۲۵ بهمن در شهرکرد برگزار خواهد شد گفت: با توجه به شناختی که از ۲ نماینده خوزستان دارم، معتقدم حداقل یکی از نمایندگان خوزستان به لیگ دسته یک والیبال کشور صعود خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هدفمان حضور یک نماینده از خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر است ادامه داد: خوزستان در تیم های پایه همواره نفراتی در تیم های ملی داشته اما در طول سال های اخیر والیبال خوزستان به دلیل نبود یک تیم در لیگ برتر، آسیب جدی دیده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

شاهرخی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده سال ۹۹، سال شکوفایی والیبال خوزستان خواهد بود و با پیگیری به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد با آقای داورزنی رییس فدراسیون، قرار است یک تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار