تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۹۶۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحقق وعده داده شده به قهرمان وزنه‌برداری جهان
دارنده مدال طلا و نقره رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جهان از تحقق وعده مسئولان شهرستان رامهرمز خبر داد.

رضا دهدار با بیان این‌که برخی مسئولان نسبت به وعده‌های خود پس از مدال‌آوری‌ام در رقابت‌های جهانی عمل کردند، اظهارکرد: شهردار رامهرمز با توجه به این‌که من شغلی نداشتم، من را در شهرداری استخدام کرد. ضمن این‌که یک قطعه زمین در شهر رامهرمز برای من در نظر گرفته شد که جا دارد از شهردار و اعضای شورای شهر رامهرمز که قدر تلاش‌های من را در ورزش دانسته‌اند، تشکر کنم. امیدوارم سایر مسئولان نیز همانند شهردار رامهرمز قدردان تلاش ورزشکاران خود باشند.

وی بیان کرد: خیلی از ورزشکاران با مشکل اشتغال و همچنین مشکل مالی مواجه هستند. زیرا ما در تمام سال‌های ورزشی‌مان، تمام دغدغه‌مان ورزش کردن و کسب مدال است و طبیعتا شغل هم نداریم. اما اینکه مسئولی زمینه اشتغال ورزشکاران را فراهم کند، ارزشمند است و باعث دوچندان شدن روحیه ورزشکاران برای افتخارآفرینی در میادین بین‌المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌شود. خوشحالم که پس از مدال‌آوری که در رقابت‌های جهانی داشتم، اکنون مسئولان در حال عمل کردن به وعده‌های خود هستند و امیدوارم حمایت‌های آن‌ها تداوم داشته باشد.

این وزنه‌بردار ملی‌پوش در ادامه درباره حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر که برای او تنها یک مدال نقره در یک ضرب را در بر داشت، گفت: من یک هفته پیش از این مسابقات از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بودم و با آمادگی صد درصدی پا به رقابت‌ها نگذاشتم و متاسفانه تنها در یک ضرب، به یک مدال نقره رسیدم و در دو ضرب اوت کردم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم در دو ضرب اوت کنم. البته پیش از این‌که رقابتم را شروع کنم، اصلا شرایط خوبی نداشتم و بدنم خالی کرده بود و حال خوبی نداشتم وگرنه وزنه 201 کیلوگرم اصلا وزنه‌ای نبود که من نتوانم آن را بزنم.

دهدار در پایان نیز عنوان کرد: حریفان با آمادگی خوبی به جام فجر آمده بودند و در مجموع سطح مسابقات خوب بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار