تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه نویی: در امر گلزنی بدشانس بودیم
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل نفت مسجدسلیمان در امر گلزنی بدشانس بودیم و توپ های ما تبدیل به گل نشد.

 امیر قلعه‌نویی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت در مسجدسلیمان اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی تقریبا فیزیکی ارائه دادند. نیمه اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم و چند موقعیت گلزنی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم حاکم مطلق بازی بودیم و حریف نزدیک دروازه ما نشد همچنین تغییراتی که در ترکیب تیممان دادیم در گردش توپ و ایجاد موقعیت بسیار بهتر کار کردیم.

قلعه نویی با بیان اینکه از بازی تیمش و نتیجه راضی نیست گفت: جا دارد از مسوولان ورزشگاه بابت زمین تشکر کنم. زمین بازی نسبت به سنوات گذشته بهتر شده بود که به زیباتر شدن مسابقه کمک کرد.

وی در خصوص اسکوچیچ که گزینه هدایت تیم ملی است گفت: به این مربی تبریک می گویم و مطمئن هستم با آمدن او فوتبال ما به روزهای خوبش برمی‌گردد. از فدراسیون فوتبال نیز تشکر می‌کنم که من را جزو گزینه‌های هدایت تیم لی قرار داد.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم تیم‌مان خوب بازی کرد اما به گل نرسیدیم. نفت مسجدسلیمان از نظر دفاعی ساختار خوبی دارد و از این بابت به آنها تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان در خط دفاعی تجمع داشت و ما تشحیص دادیم از کناره‌ها نفوذ کنیم که چند موقعیت هم خلق کردیم گفت: در کل تیم برتر بازی بودیم اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار