تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۹۶۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار:دستگاه‌های اجرایی در مسیر سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی نکنند
 استاندار خوزستان با تاکید بر تلاش دستگاههای اجرایی برای جذب سرمایه‌گذار گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید در مسیر سرمایه‌گذاری در استان سنگ‌اندازی کنند.

غلامرضا شریعتی  با بیان اینکه دولت متولی خوبی نیست، گفت: دولت هدر دهنده سرمایه است و باید سیاست گذار خوبی باشد و زمینه لازم را برای جذب سرمایه گذاری فراهم کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران بخش اعظمی از کارها را از دوش دولت برمی‌دارند و شرایط را برای اشتغال جوانان فراهم می‌کند اظهار داشت: ما تحریم هستیم اما خود تحریمی‌ بیشتر ما را تهدید و فشار وارد می‌کند لذا باید روحیه ، نگاه ، بینش و وسعت نظر داشته باشیم تا کسی که سرمایه گذاری می‌کند سود قابل ملاحظه‌ای متناسب با سرمایه خود بدست آورد.

وی در ادامه گفت: عوارض بیکاری منطقه به گردن استاندار، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و سایر مسوولان است اما بنا نیست دولت ساختمان سازی کند و اشتغال ایجاد کند بنا بر این توانمندسازی و حمایت سرمایه‌گذاران از سوی دولت ضروری است.

شریعتی افزود: دلهره ایجاد کردن برای سرمایه‌گذاران هیچ نفعی برای استان و منطقه و مردم نخواهد داشت و فرار سرمایه و تنگ دستی مردم را به دنبال دارد. 

بزرگترین مجتمع پزشکی درمانی آبادان که دارای بخش‌های اداری و تجاری است جمعه شب با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی رودخانه‌های اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار