تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۹۶۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
  هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال امیدهای کشور با ۲ باخت برای نمایندگان خوزستان پیگیری شد.

 هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور جمعه برگزار شد که تیم نفت اهواز مقابل میهمان خود سپاهان چهار بر صفر مغلوب شد همچنین فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان یک بر صفر شکست خورد.

هم اکنون تیم‌های فولاد خوزستان و نفت اهواز به ترتیب با ۴۶ و ۲۶ امتیاز در مکان‌های دوم و پنجم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور جای گرفته‌اند.

فولاد خوزستان صدرنشین مسابقات منطقه‌ای زیر ۱۵سال کشور شد

تیم فولاد روز جمعه در رقابت‌های منطقه‌ای زیر ۱۵سال کشور در مصاف با استقلال بوشهر به تساوی بدون گل رسید و با چهار امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.

فولاد خوزستان در اولین بازی خود در اهواز به مصاف سرخ‌پوشان اندیمشک رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

ایذه قهرمان لیگ دو و میدانی نخل طلایی شد

سعید پویا دبیر هیات دو و میدانی خوزستان در این خصوص گفت: مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی لیگ نخل طلایی خوزستان،روز جمعه در اهواز برگزار شد که تیم ایذه با ٨١ امتیاز به مقام اول رسید همچنین تیم های ماهشهر و گتوند به ترتیب با ٥٩ و ٤٣ امتیاز عنوان های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

وی با بیان اینکه کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم امیدیه رسید گفت: همچنین ورزشکار ایذه ای عنوان ورزشکار اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

کسب چهار مدال توسط ورزشکاران خوزستانی در المپیاد ورزش کارگری کشور

دبیر هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: ورزشکاران استان در سومین دوره المپیاد ورزشی کارگری کشور که امروز جمعه به پایان رسید چهار مدال مختلف کسب کردند.

وی افزود: ورزشکاران خوزستانی در رشته های دارت، شنا، تنیس روی میز، شطرنج و بدمینتون شرکت کردند که در پایان آتوسا سمایی در رشته شنا یک مدال طلا و ۲ برنز کسب کرد همچنین خدیجه احمدی در رشته تنیس روی میز صاحب گردن آویز برنز شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار