تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۹۶۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴۲ شعبه اخذ رای برای شوش در نظر گرفته شده است
 فرماندار شهرستان شوش گفت: ۱۴۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرستان شوش آماده جمع‌آوری آرای مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

عدنان غزی افزود: ۸۳ شعبه از این تعداد، ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند که در شهر شوش و بخش‌های مختلف شهرستان مستقر می‌شوند.

وی گفت: دربخش مرکزی شوش ۱۶ شعبه سیار و ۶۰ شعبه ثابت، در بخش شاوور ۳۳ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت و در بخش فتح المبین ۱۰ شعبه سیار و پنج شعبه ثابت تدارک دیده شده است.

فرماندار شوش افزود: حدود سه هزار نفر از عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در شهرستان شوش برگزار خواهند کرد.

وظیفه اصلی رسانه‌ها افزایش شورانتخاباتی است

غزی وظیفه اصلی رسانه‌ها در ایام انتخابات را افزایش شور انتخاباتی اعلام کرد و گفت: اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا شناخت مردم از نامزدها بیشتر شود البته نباید این امر با جانبداری همراه باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و فعالان سیاسی اجتماعی در انتخابات افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۹۸ است و رسانه‌ها و فعالان حوزه سیاسی و اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت سیاسی آنها داشته باشند.

فرماندار شوش اظهارداشت: رسانه‌ها می‌توانند با توجه به رسالت خود و بدون جانبداری از نامزد خاص در ایجاد فضای آرام و با شکوه انتخابات نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند و مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

وی افزود: رعایت اخلاق، قانون‌ مداری و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات براساس قانون و افزایش آگاهی مردم از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه رسانه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی قرار گیرد.

غزی با تاکید بر لزوم فعالیت رسانهها در ترویج اخلاق مداری و مشارکت حداکثری اظهارداشت: رعایت چارچوب و قوانین انتخاباتی و تبلیغاتی در جهت معرفی نامزدهای انتخاباتی با توجه به شاخص‌های موجود ضروری است.

 زمان شروع رسمی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را نیز از ساعت ۲۴ روز ۲۴ بهمن می باشد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند در شهرستان شوش همزمان با سراسر کشور برگزار و از حوزه انتخابیه شهرستان شوش یک نفر راهی خانه ملت خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار