تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۹۶۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسکتبالیست تیم پتروشیمی:
از روز اول برای قهرمانی دور هم جمع شدیم
  گارد تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: از روزی که کنار هم جمع شدیم، هدف‌مان قهرمانی بود و مطمئنا امسال می‌توانیم به این مهم برسیم.

حامد حسین‌زاده در خصوص عملکرد این تیم در دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور برابر شهرداری گرگان که با شکست تیم پتروشیمی همراه بود، اظهارکرد: با توجه به این‌که این بازی بین دو تیم اول و دوم برگزار می‌شد، حساسیت‌های خاص خود را داشت. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما بعد از این‌که داوران تصمیم گرفتند به رختکن بروند، آن هم به خاطر این‌که تماشاگران شعار می‌دهند، وقفه‌ای در روند بازی ایجاد شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید ترک سالن از سوی داوران، جو سالن را تحت تاثیر قرار داد؟ گفت: به نظرم انجام چنین رفتارهایی از سوی داوران بیشتر حاشیه ایجاد می‌کند. در یکسری از شهرها اتفاق‌هایی با هجمه بیشتر را از سوی تماشاگران دیده بودیم اما داوران چنین برخوردهایی نداشتند. همچنین در روند بازی، درگیری بین بازیکنان به وجود آمد که این نیز در مسابقات سنگین، طبیعی است. به هر حال وقفه‌های بازی، باعث شد کمی تمرکزمان را از دست بدهیم.

این بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید تیم باتوجه به شکست هفته قبل برابر نفت آبادان، از نظر روحی تحت تاثیر قرار گرفته بود؟ گفت: طبیعتا باخت در ورزش آن هم برای تیمی که با هدف قهرمانی بسته شده است، فشار روحی زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. اما هم کادر فنی و هم بازیکنان پتروشیمی، بزرگ هستند و از این شکست‌ها درس می‌گیریم. خدا را شکر جای جبران وجود دارد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که اشتباهات‌مان را برطرف کرده و خودمان را برای مرحله سخت پلی‌آف آماده کنیم تا در آن‌جا به نتیجه لازم برسیم.

وی در خصوص مصدومیتش در بازی با شهرداری گرگان و اخراج از بازی هم عنوان کرد: بازیکن حریف با مشت به صورت من زد، اما داور خطای من را گرفت و از بازی اخراج شدم. مصدومیتم خیلی شدید نیست و فقط کمی صورتم آسیب دید.

حسین زاده همچنین در پاسخ به این سوال که امسال سطح لیگ برتر بسکتبال به چه صورت بوده است؟ گفت: تعداد تیم‌ها بسیار شده و بر تعداد تیم‌هایی که به هم نزدیک و دارای ملی‌پوش هستند، نیز افزوده شده است. نتایجی که در لیگ نیز اتفاق می‌افتد، نشان‌دهنده این است که سطح لیگ نسبت به سال‌های گذشته بهتر است و به نظرم فصل جاری لیگ برتر، بهترین فصل نسبت به سال‌های گذشته بوده است.

وی در مورد داوری‌ها نیز خاطر نشان کرد: تمام تیم‌ها نسبت به داوری‌ها گله‌مند بوده‌اند. وقتی فشار بازی‌ها زیاد شود، قضاوت برای داوران نیز سخت می‌شود زیرا آن‌ها نیز انسان هستند و ممکن است دچار اشتباه شوند. البته با توجه به این‌که این افراد در جایگاه داور هستند، توقع‌مان از آن‌ها این است که اشتباهات کمتری داشته باشند. در ورزش بسکتبال یک تا دو سوت می‌تواند روند مسابقه را کاملا تغییر دهد. بر این اساس خواهش‌مان این است که فدراسیون از داوران بخواهد که با دقت بیشتری قضاوت کنند.

گارد تیم بسکتبال پتروشمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آیا امسال پتروشیمی می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد؟ عنوان کرد: از روزی که کنار هم جمع شدیم، هدف‌مان قهرمانی بود. اکنون هم چیزی را از دست نداده‌ایم و به دنبال این مهم هستیم. مطمئنا امسال می‌توانیم قهرمان شویم.

وی همچنین درباره حمایت‌های باشگاه پتروشیمی بندرامام، گفت: خدا را شکر امسال آقای معاوی، مدیرعامل باشگاه حمایت خیلی خوبی از بسکتبال داشته است و نگذاشتند ما هیچ کمبودی را احساس کنیم. پرداختی به بازیکنان نیز به موقع صورت گرفته و امکانات لازم در اختیارمان بوده است که جا دارد به نمایندگی از بازیکنان از او بابت حمایت‌هایش تشکر کنم. امیدوارم چنین حمایت‌هایی تا پایان فصل تداوم داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار