تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موفقیت خوزستانی‌ها در مسابقات موتورکراس کشور
مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برگزاری بازی هفته نوزدهم با نظر کادر فنی به استراحت سه روزه رفتند.
 ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های موتورکراس کشور به دو مقام برتر رسیدند.

حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (۱۸ بهمن‌ماه) در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد که تیم منتخب خوزستان به مقام دوم دست پیدا کرد.

وی افزود: در پایان این مسابقات، از خوزستان محمد امین عوض‌پور در کلاس ۶۵ سی‌سی به مقام قهرمانی رسید و امیررضا عوض‌پور در کلاس ۱۵۰ سی‌سی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با بیان این‌که بیش از ۱۶ استان و ۶۵ شرکت‌کننده در این مسابقات حضور داشتند، گفت: خوشبختانه نفرات اعزامی خوزستان در دو کلاس موفق به کسب مقام شدند و این حاکی از وضعیت خوب استان در رشته موتورکراس است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیات برای رده‌های سنی در رشته موتورکراس، عنوان کرد: در بخش آموزش ورزشکاران و برگزاری اردوهای آمادگی خوب کار کرده‌ایم و حاصل آن نیز کسب مقام در رقابت‌های کشوری بود. امیدوارم خوزستان در آینده نیز بتواند در تمام کلاس‌های موتورکراس به موفقیت برسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار