تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۹۶۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های رقابت‌های سوارکاری استقامت کشور مشخص شدند
 رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: مسابقات سوارکاری استقامت کشور در شهر ویس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

حسین برون  اظهار داشت: مسابقات سوارکاری استقامت کشور به مناسبت دهه فجر در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه به میزبانی شهر ویس برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد ۵۶ سوارکار از سراسر کشور در مسافت های ۸۰ و ۱۱۰ کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند همچنین در رده استانی، سوارکاران موفق به طی کردن مسیرهای ۴۵، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در مسافت ۸۰ کیلومتر اسب هپی فیس با چابکسواری ماهان حسنی به مقام اول رسید همچنین اسب های فراری پاشا و چنیاز با چابکسواری علی محمدی و مهدی مراد نژاد عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در مسافت ۱۱۰ کیلومتر این رقابتها اسب بیداد با چابکسواری علی مرادنژاد به مقام اول رسید همچنین اسب های ماراتن و هاپیلوس کرنگ با چابکسواری حمید رخشان و آرش فهیمی دوم و سوم شدند.

برون در ادامه به رقابت‌های استانی اشاره کرد و گفت: در مسافت ۴۵ کیلومتر محدود اسب غزاله با چابکسواری ارسلان چناری اول شد همچنین اسب های کی منو و نادرخان با چابکسواری باربد راد و فرزاد حماسی دوم و سوم شدند.

وی افزود: در مسافت ۶۰ کیلومتر محدود اسب تکاور با چابکسواری یونس همتی اول شد همچنین اسب های شیرین و آپاچی با چابکسواری امید مقدم و محمود نعامی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در مسافت ۸۰ کیلومتر محدود اسب های پویا، یاور اسدی و ریمه با چابکسواری علی مرادی، یعقوب غمخوار و محمد معاوی مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار