تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۹۶۸۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ائمه جمعه استان خوزستان بر حضور حداکثری مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن تاکید کردند
 ائمه جمعه استان خوزستان ضمن مهم دانستن راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر حضور حداکثری مردم در این راهپیمائی تاکید کردند.

حجت الاسلام محمود محمدزاده رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان در حاشیه برگزاری نهمین گردهمائی ائمه جمعه استان خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود را جشن میگیرد که دشمنان قسم خورده ما همچنان به طمع آن دندان‌های خود را تیز کرده اند و حضور مردم در این راهپیمائی بار دیگر توطئههای دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان افزود: همچنین با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه جاری ائمه جمعه استان در این گردهمائی اهمیت حضور مردم در این انتخابات را مورد تاکید قرار دادند و خواستار حضور پرشور و با شکوه مردم در این انتخابات شدند.

حجت الاسلام محمدزاده اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن وشجاع بودن نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم هم باید در روز دوم اسفند ماه با حضوری پر شور و انقلابی نسبت به تعیین نمایندگان شجاع و انقلابی همت کرده تا شاهد یک مجلسی قوی برای برنامه ریزی صحیح واصولی بر مبنای معیارهای انقلاب اسلامی ایران در آینده باشیم.

یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی دوم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که این انتخابات در ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان نیز برگزار و ۱۸ نماینده در این استان و با انتخاب مردم راهی بهارستان می شوند.

وی در ادامه گفت: در این گردهمائی،  ائمه جمعه استان همچنین از مدیر کل اطلاعات استان خوزستان که برای تامین امنیت مردم استان خوزستان تلاش‌های فراوانی داشته است تقدیر کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار