تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۹۶۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج طرح بهداشتی در شوش بهره برداری شد
 همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر پنج طرح بهداشتی با حضور فرماندار و تعدادی از مسوولان شوش در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش افزود: با توجه به لزوم وجود مکانی مناسب برای ویزیت بیماران توسط پزشکان، با یک کار جهادی درمانگاه تخصصی بیمارستان نظام مافی بهره برداری و برای خدمت رسانی به مردم انقلابی شهرستان شوش آماده شد.

علی اصغرحسینی نیک اظهارداشت: این درمانگاه در حال حاضر دارای تخصص‌های زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، قلب، داخلی، روانپزشکی، بیماری‌های عفونی و گرمسیری و پوست و مو است.

وی افزود: پایگاه بهداشتی شهر حر، محل اسکان پزشک مرکز جامع سلامت روستای سیدعباس و شهر شاوور و بهسازی خانه بهداشت خیرساز میان آب نیز بهره برداری شدند.

حسینی نیک گفت: برای اجرا و تکمیل  این طرح‌ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

طرح‌های عمرانی ۲۷ روستای بخش فتح المبین شوش بهره برداری شد

بخشدار فتح المبین شوش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با دهه مبارک فجر طرح‌های عمرانی و خدماتی ۲۷ روستای این بخش بهره برداری شدند.

سید جمیل موسوی افزود: این طرح‌ها شامل عملیات احداث سیستم دفع آب‌های سطحی در سراسر بخش، احداث پارک‌های روستاهای زعن و عبید، بلوار ورودی روستای محمد شقاطی وشیخ علی، نصب واحداث ۳۰ پایه بنر تبلیغاتی در کل روستاها، عملیات احداث  ۲۷ زمین فوتبال و ۱۲ سایت ورزشی در ۱۲روستا شامل نصب تجهیزات بدنسازی می‌باشند.

وی بر لزوم حضور حماسی و باشکوه مردم روستاهای بخش مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: امسال نیز مردم مسلمان ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور در این راهپیمایی، عشق خود را به نظام جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
بخشدار فتح المبین شوش از عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار روستاهای بخش فتح المبین شوش دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی دشمن ‌شکن روز ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با مقام عظمای ولایت را به نمایش بگذارند

بخش فتح المبین شوش دارای ۴۱ روستا و ۲۵هزار نفر جمعیت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار