تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۹۶۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره شهدای ورزشکار دزفول برگزار شد
 یادواره ۱۲۰ شهید ورزشکار دزفول شامگاه شنبه در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

معاون توسعه و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این آیین ضمن تبریک چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم در چهل و یکمین فجر انقلاب سهمی داشته باشیم باید از شهدا الگو بگیریم.

ابراهیم نصیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰ شهید ورزشکار دزفول افزود: در زمینه معرفی الگوهای ورزشی زنده و شهدای ورزشی کم کاری شده در حالی که این ورزشکاران می‌توانند الگوی بسیاری خوبی برای جوانان باشند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی هرچه بهتر ورزشکاران نمونه و شهدای ورزشکار به جوانان اظهارداشت: شهدای ورزشی هم به جسم و هم به روح خود رسیدند و تمام تلاش خود را کردند تا جامعه در مسیر تعالی قرار گیرد.

غلامحسین پرهیزگار جانشین بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز گفت: مشخص‌ترین مسیری که بعد از انقلاب باید به جهانیان نشان داد مسیر شهدا است.

وی افزود: بهترین افراد چون سردار سلیمانی توسط بدترین اشخاص به شهادت رسیدند که امیدواریم بتوانیم میراث دار خوبی برای آنها و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

یاد و خاطره شهدای ورزشکار دزفول در این آیین گرامی داشته شد و از بسیجیان ورزشکار این شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار