تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۹۶۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو خبرگان رهبری :
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیرخلاص بر پیکر دشمن است
 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از اقشار مختلف مردم این استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور حداکثری مردم خوزستان به خصوص عشایر غیور استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیرخلاصی بر پیکر دشمن است.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی  ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: باید در جذب اقشار مختلف جامعه برای شرکت پرشور در این راهپیمایی اقدام لازم صورت گیرد و از ظرفیت عشایر خوزستان نیز به خوبی استفاده شود. ‌

وی افزود : حضور عشایر غیور استان با لباس محلی در این راهپیمایی از ضرورت ها است و امید می رود امسال نیز شاهد حضور پررنگ آنها باشیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون از تمامی علما و بزرگان استان و بخصوص روحانیون خواستاریم تا مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی دعوت کنند و امید است مانند گذشته این برنامه باشکوه برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کنیم.

وی تصریح کرد: کشور ما امروز در شرایط امنی قرار دارد و هیچ توطئه ای از سوی دشمنان نمی تواند این امنیت و آرامش را تهدید کند.

تشکیل اتاق فکر برای مقابله با جنگ مجازی دشمن

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست گفت: دشمن سال ها است از طریق فضای مجازی و رسانه های خود سعی در تخریب اذهان عمومی دارد که در چنین شرایطی تشکیل یک اتاق فکر برای مقابله با جنگ مجازی دشمن نیاز است.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده همچنین بر اجرای برنامه های ویژه در یوم الله ۲۲ بهمن در استان خوزستان تاکید کرد.

اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی جهت ترویج آرمان‌های انقلاب

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان نیز در این نشست گفت: کانون پرورش فکری از ابتدای ایام دهه فجر در ۶۱۹ مرکز با اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلام برنامه های خوبی در دست اجرا دارد.

وحیدکیانی افزود: در طرح فجرانه خودروی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری از روزهای گذشته فعالیت خود را برای حضور در سطح روستاهای استان آغاز و موجی از شادی را در بین کودکان ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرای ۱۵ نمایش خیابانی در دستور کار قرار دارد و در سالن های اجتماعات خوزستان نیز روزانه میزبان بیش از یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان هستیم.

فضاسازی عمومی برای تبلیغات گسترده در ایام دهه فجر

موسی شاعری شهردار اهواز نیز گفت: فضاسازی عمومی برای تبلیغات گسترده در ایام دهه فجر و همچنین روز ۲۲ بهمن مهیا شده و از ظرفیت ۵۰ تابلو تبلیغاتی سطح شهر نیز استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته و در برخی از امور بخصوص چاپ بنر مشارکت داشته باشند.

برای جذاب تر کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن از ظرفیت های فرهنگی و هنری بیشتر استفاده شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز گفت: از روزهای گذشته نشست های متعددی برای برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی  ۲۲ بهمن تشکیل شده اما انتظار می رفت در زمینه تبلیغات میدانی در سطح شهر بهتر کار شود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی افزود: یکی از اولویت ها در کنار مردم بودن در این روز حماسی است تا برنامه ها از یکنواختی خارج شده و از ظرفیت های دیگر برای جذاب تر کردن این روز حماسی استفاده شود.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اهواز امسال از میدان شهدا به سمت خیابان ۲۴ متری و سلمان فارسی تا چهارراه آبادان برگزار می شود .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار