تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۹۶۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برندگان کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور معرفی شدند
 

 سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر از معرفی برندگان ششمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور در این رویداد پژوهشی خبر داد.

برات براتی اظهار کرد: پس از دو روز رقابت دانشجویان و پژوهشگران نفرات برگزیده در بخش «سخنرانی» و «ارائه پوستر» مشخص شدند

وی افزود: در بخش «سخنرانی» و در موضوع «آلودگی‌های زیست‌محیطی و بیماری‌های تنفسی» نوید فهیم از دانشکده علوم پزشکی شوشتر و محسن یزدانی از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به‌عنوان پژوهشگران برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش «علوم بهداشتی» و «تغذیه و سالمندان» پریچهر امیری و در بخش «بیماری‌های واگیر و غیر واگیر» پریسا رخ فیروز هر دو از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز به عناوین برتر دست یافتند.

نایب رئیس ششمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور بیان کرد: همچنین در بخش «پرستاری» و «مامایی» و «علوم اعصاب و روان» علی حاتمی از دانشکده علوم پزشکی شوشتر به‌عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.

وی گفت: محمد حیدری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و امین ربیعی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز به ترتیب در بخش «ژنتیک» و «سلول‌های بنیادی» و «پرتو شناسی» در پزشکی و بخش «گیاهان دارویی» و «طب سنتی» صاحب عناوین برتر شدند.

برات براتی در پایان بیان کرد: در بخش «ارائه پوستر» نیز در بخش «آلودگی‌های زیست‌محیطی» و «بیماری‌های تنفسی» مهدی عتبه از دانشکده علوم پزشکی آبادان، در بخش «علوم بهداشتی» و «تغذیه» و «سالمندان» علیرضا فتحی مقدم از دانشکده علوم پزشکی شوشتر و هادی سفلی از دانشکده علوم پزشکی بهبهان، در بخش «بیماری‌های واگیر و غیر واگیر» الهه طاهری از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و در بخش «پرستاری» و «مامایی» و «علوم اعصاب و روان» عارف دلبنده از دانشگاه علوم پزشکی دزفول و علیرضا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

 ششمین کنگره دانشجویی پژوهشی منطقه جنوب غرب کشور با شرکت ۳۲۴ پژوهشگر و شرکت‌کننده در دو بخش «ارائه سخنرانی» و «پوستر» با محورهای مختلف در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه به میزبانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر برگزار شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار