تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۹۶۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشترکان کم مصرف برق در شوشتر پاداش گرفتند
 رییس اداره برق شهرستان شوشتر گفت : مشترکان کم مصرف برق در تابستان امسال از وزارت نیرو چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش گرفتند .

سید حمید پیشنماز بیان کرد :با جلب همکاری مشترکان عمده و مدیریت مصرف در این شهرستان، در تابستان سال جاری بیش از ۱۰ مگاوات پیک بار در ساعات اوج مصرف کاهش یافت .

وی افزود : همکاری مشترکان بزرگ در تابستان از اقدامات وزارت نیرو برای گذر از پیک مصرف شبکه بدون خاموشی و برقراری برق پایدار در تابستان است که در همین راستا در شهرستان شوشتر با همکاری ۳۰۵ اشتراک و کاهش ۱۰ مگاواتی پیک مصرف تابستانی با کمترین خاموشی سپری شد .

رییس اداره برق شهرستان شوشتر ادامه داد : از این تعداد ۷۳ مشترک کشاورزی با ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۲ اشتراک اداری بیش از ۸۴۰ میلیون ریال ، جایگاه سی ان جی بیش از ۱۷۰ میلیون ریال، ۱۷ اشتراک تجاری بیش از ۳۶۰ میلیون ریال ، ۳۴ مولد تامین برق بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و ۵۶ اشتراک دیگر همکار در اوج مصرف برق نیز پاداش ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریالی گرفتند.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشترکان همکار در سال جاری افزود : امید است با همکاری بیشتر مشترکان در سال آینده نیز تابستانی را بدون خاموشی سپری کنیم .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار