تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز تکمیل بیمارستان نیمه کاره تخصصی بیماری‌های تنفسی اهواز
استاندار خوزستان از آغاز بکار مجدد ساخت بیمارستان 96 تختخوابی تخصصی بیماری های تنفسی در اهواز خبر داد.
آغار تکمیل بیمارستان نیمه کاره تخصصی بیماری‌های تنفسی اهواز

 غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح پروژه های شرکت فولاد خوزستان، اظهار کرد: این شرکت در حوزه محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به صنایع جانبی فولاد اقدامات خوب و موثری بر جای گذاشته است.

وی با بر شمردن گسترش فعالیت حمل و نقل در حوزه فولاد بعنوان یکی از این خدمات، افزود: این اقدام زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر را در پی داشت که با خرید دستگاه های بیشتر امکان افزایش تا ۴۰۰ نفر فراهم شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح پروژه R.O در این شرکت گفت: با آغاز اجرای این پروژه ۱۸ ماهه، آب مورد استفاده شرکت فولاد خوزستان بازچرخانی شده و وارد چرخه خواهد شد که این امر کاهش قابل ملاحضه مصرف آب در صنعت فولاد و کاهش مشکلات زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

شریعتی ادامه داد: فولاد خوزستان به دلیل تأمین نیاز خود در زمینه خیاطی و دوخت لباس، با آغاز به کار پروژه دوخت لباس و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از بانوان منطقه گام دیگری در جدی برشمردن مسئولیت های اجتماعی خود برداشت.

وی بیان کرد: تعدادی منزل نیز توسط شرکت فولاد خوزستان و کمیته امداد استان برای محرومان در شهرستان کارون ساخته خواهد شد و علاوه بر این شاهد ساخت کلینیک پزشکی در منطقه قلعه چنعان و ساختمان پزشکی قانون این شهرستان خواهیم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به خدمات اجتماعی ارائه شده توسط این شرکت در سیل استان و آبگرفتگی اهواز گفت: زمینه و شرایط رفتاری و عملکردی صنعت در خوزستان برای مردم ملموس شده است.

شریعتی از آغاز بکار مجدد ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی تخصصی بیماری های تنفسی توسط شرکت فولاد خوزستان در اهواز خبر داد و افزود: با پایان ساخت این بیمارستان طی ۲ سال، شاهد خدمات مستقیم آن به مردم استان خواهیم بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار