تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۹۶۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک اقشار مختلف مردم این شهرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت:یوم الله ۲۲ بهمن ، نماد همبستگی و اقتدار ملتی آزاده و سربلند است که برای رسیدن به عزت و سربلندی در برابر استبداد ایستادگی کرد.

بهمن انوشه افزود:ملت ایران اسلامی با جانفشانی و ایثار برای پیروزی حق بر باطل و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قیام کرد؛ حماسه ای عظیم که امید را در دل ها زنده کرد.

وی بیان کرد:دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی است و ملت بیدار ایران اسلامی طی چهار دهه انقلاب ، با شکوه وصف ناشدنی در راهپیمایی های ۲۲ بهمن حضور داشته است.

وی افزود:نگاه دشمن به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دوخته شده است و بی شک ملت با بصیرت ایران با حضور پررنگ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، بار دیگر بر آرمان های خود پافشاری کرده و سبب ناکامی دشمنان خواهند شد.

انوشه با دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این راهپیمایی گفت:مردم اندیمشک در عرصه های مختلف حضوری ستودنی داشته و اعتقاد خود را به ارزش های اسلام و انقلاب ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد:راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز بی شک صحنه حماسه آفرینی زنان و مردان با عزت شهرستان اندیمشک خواهد بود.

تشکل های مختلف اندیمشک نیز با صدور بیانیه هایی اقشار مختلف مردم این شهرستان را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

جمعی از خبرنگاران اندیمشک هم در اطلاعیه ای حضور پررنگ مردم در این انتخابات را جلوه بزرگ همبستگی و اعتقاد مردم به آرمان های انقلاب عنوان کردند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان راه آهن و سپس مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

نظیر این راهپیمایی در شهرهای تابعه شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک نیز با اعلام محدودیت های امنیتی و ترافیکی در یوم الله ۲۲ بهمن،از شهروندان خواست از آوردن غیرضروری خودرو در مرکز اندیمشک خودداری کنند.

سرهنگ امیرعباس شهبازی افزود:پلیس راهور اندیمشک از ساعت هفت صبح روز راهپیمایی تا پایان این مراسم ، محدودیت های ترافیکی اجرا می کند.

وی بیان کرد:خیابان لوان تور حد فاصل بهمن آبادی تا میدان امام خیمنی (ره) ، خیابان امام حسین (ع) حد فاصل میدان معلم تا میدان امام (ره) ،خیابان اسحاق روشنی حد فاصل میدان شاهد تا میدان (ره) ، تقاطع روگذر کوی شهدا تا میدان امام (ره) و بلوار راه آهن از میدان شهدای حرم تا میدان راه آهن از محدودیت های ترافیکی روز راهپیمایی هستند.

وی افزود:خیابان سینا ، خیابان بهمن آبادی و خیابان دانش آموز به عنوان مسیرهای جایگزین اعلام می گردد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار