تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۶۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز:
میوه نوروزی امسال در مغازه‌ها عرضه می‌شود/هنوز قیمت مشخص نیست
 رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با بیان اینکه امسال میوه نوروزی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد، گفت: قطعا قیمت این میوه‌های نوروزی که توسط مراکز مشخصی توزیع خواهند شد، با قیمت عادی میوه در بازار تفاوت چشمگیری خواهد داشت تا بتواند کمک شایانی به کنترل بازار کند.

عبدالرضا جمالی‌پور خصوص آخرین وضعیت ذخیره‌سازی میوه شب عید در اهواز اظهار کرد: اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز در حال برنامه‌ریزی است تا میوه شب عید به بهترین شکل در سطح شهرستان توزیع شود.

وی با بیان اینکه امسال میوه نوروزی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد، افزود: دیگر شاهد برپایی غرفه‌های عرضه میوه نوروزی در سطح شهر نخواهیم بود و این میوه‌ها توسط مغازه‌داران دارای پروانه از اتحادیه، توزیع و به فروش می‌رسد. در این زمینه حدود ۴۰ واحد پروانه‌دار برای این کار مشخص خواهد شد.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کار خرید این میوه‌ها را انجام داده است و اکنون در حال دپو کردن در سردخانه‌ها است تا بتوان در زمان مشخص نسبت به توزیع این میوه‌ها اقدام کرد.

جمالی‌پور با بیان اینکه هنوز قیمت‌گذاری میوه‌ شب عید انجام نشده است، ادامه داد: قطعا قیمت این میوه‌ها که توسط مراکز مشخصی توزیع خواهند شد، با قیمت عادی میوه در بازار تفاوت چشمگیری خواهد داشت تا بتواند کمک شایانی به کنترل بازار کند.

وی عنوان کرد: میوه‌های نوروزی که توسط سازمان صمت خریداری شده، شامل سیب زرد، سیب قرمز، پرتقال تامسون و پرتقال والنسیا هستند که در روزهای پایانی سال و ایام عید از طریق مراکز فروش به دست مصرف‌کننده خواهند رسید.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز خاطرنشان‌کرد: هدف از توزیع میوه نوروزی در بازار رفاه حال مصرف‌کننده است تا در این شرایط دشوار اقتصادی، خانوارها بتوانند نسبت به خرید میوه به ویژه در ایام عید اقدام کنند. کمک دولت در این زمینه می‌تواند، آسایش را به خانوارهایی که از نظر مالی در مضیقه هستند، بازگرداند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار