تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۹۶۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ هزار والیبالیست در خوزستان فعالیت می‌کنند
  رییس هیات والیبال خوزستان از فعالیت ۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته خبر داد.

سعید شاهرخی اظهار داشت: ساماندهی این تعداد ورزشکار با تلاش و زحمات مربیان فعال حاصل شده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است همچنین توسعه این رشته را در مدارس دردستور کارداریم.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم ملی والیبال در رویدادهای بین المللی زمینه علاقه مندی به این رشته را نزد نوجوانان و جوانان بیشتر کرد گفت: در بخش پایه ها اقدامات خوب و موثری انجام دادیم و چندین والیبالیست استان بارها به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

رییس هیات والیبال خوزستان با بیان اینکه توجه خاصی به والیبال بانوان داریم گفت: از تعداد ۱۱ هزار نفر، حدود پنج هزار ورزشکار دختر در استان فعالیت می کنند که آمار بسیار خوبی است. در حال حاضر تیم بانوان استان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد که از شانس بالایی برای حضور در رقابت های لیگ برتر برخوردار است.

وی در ادامه به حضور ۲ نماینده استان در رقابت های لیگ دسته کشور اشاره کرد و افزود: مرحله برگشت رقابت ها اواخر بهمن ماه برگزار می شود و هر ۲ نماینده استان شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را دارند.

شاهرخی افزود: والیبال استان در مرحله حساسی قرار دارد و در صورت حمایت مسؤولان و ارگان های استان می توان شاهد شکوفایی این رشته در استان و حضور والیبالیست های خوزستانی در تیم های ملی باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار