تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۶۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان:
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دیگری به صورت استکبار است
 فرمانده سپاه ولیعصر(ع) خوزستان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دیگری به صورت استکبار می زنند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: یکی از مسائل مهم که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دشمنان نیز روی آن حساسیت بیشتری دارند، حضور مردم در صحنه های انقلابی است.

وی مردم را یکی از مولفه های اصلی قدرت نظام برشمرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امنیت نظام را تامین و همواره سراسر جهان برای مشاهده حماسه دیگری از سوی ملت ایران به تماشا نشسته اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(ع) خوزستان ادامه داد: ۲۲ بهمن به عنوان نماد اصلی انقلاب اسلامی است و دوستداران این نظام بار دیگر با حضور خود در صحنه آب سردی بر آتش دشمن ریخته و حماسه ای دیگری در نشان دادن انزجار خود از آمریکای جنایتکار، رقم می زنند.

 وی تصریح کرد: انتظار می رود تمامی اقشار مختلف و بخصوص عشایر غیور خوزستانی در این راهپیمایی با شکوه حضور یافته و با برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی بار دیگر عظمت و اقتدار ایران را به رخ دشمنان بکشانند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: انتظار می رود مجموعه های فرهنگی و نهادهای انقلابی برنامه های متنوعی را در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی اجرا کنند.

وی اظهار داشت : شور و اشتیاق مردم با مجموعه های بی روح و بی احساس متفاوت است و همین امر ضرورت بسترسازی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های فرهنگی را در این روز حماسی بیشتر می کند .

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: انتظار می رود همان گونه که بر حضور حداکثری مردم در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن تعطیل می شود مسئولان استان نیز در صف مقدم حضور داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار