تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی:
تقارن اربعین سردار سلیمانی با ۲۲ بهمن حماسه ساز ش
  مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: تقارن اربعین شهادت سردار سلیمان با ۲۲ بهمن حماسه باشکوهی از حضور مردم در این راهپیمایی عظیم را رقم زد.

سعید رسولی روز سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز اظهارداشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های قبل بوده و یکی از دلایل آن را می‌توان همزمانی این روز با اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه، مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با تجلی حضور پرشور و حماسی خود، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز نیز با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای به یادماندنی دیگری خلق کرده و یکبار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را به جهانیان نشان دادند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمنان به واسطه این حضور پررنگ ناامیدتر از همیشه هستند، گفت: این شور و شوق مردم نشان دهنده علاقه ملت به نظام و پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

رسولی خاطرنشان کرد: در این روز و در جشن انقلاب یاد و خاطره شهدای عزیزمان که امنیت و عزت امروز ما مدیون آنهاست را گرامی می‌داریم و ایستادگی و پایمردی که مردم بزرگ ایران برای در حفظ آرمانهای عزت‌مدار جمهوری اسلامی دارند، قابل تقدیر است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار