تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۹۶۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهل و یکمین بهار انقلاب خوزستان معطر به عطر سردار
۲۲ بهمن امسال خوزستان متفاوت تر از هر سال و معطر به عطر شهید راه اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و مقارن با اربعین وی بود.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با چهلمین سالگرد شهید راه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گره خورد و عطر یاد این شهید در جای جای راهپیمای های خوزستان خودنمایی میکرد.

نقطه نقطه راهپیمایی های خوزستان امسال برای مردم رنگ و بوی دیگر داشت و  به وعده گاه و تجلی گاه حاج قاسم‌ و حاح قاسم ها تبدیل شد.

هر خوزستانی با تمثال سردار سلیمانی در راهپیمایی حضور  خود را به دنیا نشان داند  تا علاوه بر یادآور ایثار، رشادت طلبی و اعلام انزجار از دشمنان اسلام، آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب را نیز نشان دهند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تعدادی از رزمندگان عراقی و سپاه پاسداران به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده انجام شد.
پیکر مطهر شهید سلیمانی ابتدا در اهواز با حضور پر شور مردم انقلابی خوزستان تشییع و سپس از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به مشهد مقدس منتقل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار