تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۹۶۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلامی دوباره به آفتاب انقلاب اسلامی
 مردم خوزستان با حضور در راهپیمای ۲۲ بهمن و چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی سلامی دوباره به آفتاب این انقلاب کردند.

۲۲ بهمن برای ملت ایران اسلامی سرشار از خاطراتی است که در دل خود هزاران حماسه دارد، ذهن آگاه و بیدار ملت ایران اسلامی هرگز روزهای پرالتهاب دوران شکل گیری انقلاب را فراموش نخواهد کرد.

هر ساله خاطرات حماسه مردم، عدالت خواهی و مبارزه ضد استبدادی آنها در ایام دهه فجر با شور و نشاط خاصی مرور می شود تا فراموش نکنیم چگونه با دستان خالی و با اعتقاد راسخ در برابر دست نشانده های استبداد جنگیدیم و مبارزه کردیم.

مردم خوزستان در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور پر شور خود پاسخی دندان شکن به دشمنان ایران اسلامی که از هیچ تلاشی برای نا امیدی و دلسردی مردم دریغ نکرده اند، دادند.

خوزستانی ها امروز پیام انقلاب را به جهان مخابره کردند که تا آخر پای انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند و با گذشت سال ها از عمر انقلاب هنوز هم به پاس مبارزات ضد استبدادی خود، دهه فجر را با عزت و سربلندی جشن می گیرند.

حضور زن و مرد، پیر و جوان و کودکانی در آغوش مادران جلوه های زیبایی به راهپیمایی امروز مردم خوزستان داد

سارا مردانی ۲۳ساله و دانشجوی رشته ادبیات فارسی گفت: من هر ساله در راهپیمایی حضور پیدا میکنم و در آینده نیز قطعا این حضور را ادامه خواهم داد چرا که به نظر من ۲۲بهمن نشانه به زمین زدن مستکبران است.

وی گفت: آمریکا خیال نکند با فشار اقتصادی می تواند ما را وادار کند که دست از انقلاب خود بکشیم.

علی رادمنش ۵۲ ساله کارمند بازنشسته توضیح داد: این انقلاب با خون جوانان سرپا مانده است و برای ادامه آن راهپیمای که هیچ بلکه جان خود را می‌دهیم

وی با سردادن شعار الله اکبر در جمعیت گفت: آمریکا بداند نه امروز که بلکه تا هزاران سال آینده هیچ غلطی نخواند کرد.

سرور رضایی ۳۶ساله معلم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از زمانی که شکل گرفت همیشه امنیت مردم خود را تامین کرده است ما نیز تلاشمان را برای حفظ این انقلاب میکنیم و فرزندان خود را نیز در این مسیر قرار می دهیم.

آرمان خداپناه ۱۶ساله دانش آموز بیان کرد: وقتی پدرم از خاطرات دوران انقلاب برایمان تعریف میکند متوجه شدیم که  چه قدر سختی کشیده اند همچنین هنوز دشمنان ما به دنبال از بین بردن ایران هستند و برای اینکه ما را ناامید کنند سردار سلیمانی را به شهادت رساندند اما ما با این چیزها نامید نمی شویم. بلکه تلاش میکنیم بیشتر برای انقلاب خون بدهیم تا پایدارتر بماند.

محمد ملکی ۷۶ ساله گفت:آن روزها که جوانان ما را شکنجه کردند ما بودیم، آن روزها که ساواک جوانان انقلابی را به شهادت رساندند ما بودیم اکنون هم برای انقلاب می مانیم
وی افزود: چند روز اینده نیز در انتخابات با همین شور شرکت می‌کنیم و. نماینده مناسب و. اصلح را روانه مجلس شورای اسلامی. می‌کنیم، ما هیچ گاه صحنه را خالی نمی‌کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار