تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۹۶۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور انقلابی مردم خرمشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم انقلابی، عشایر و اقشار مختلف مردم در خرمشهر برگزار شد.

  مردم شهیدپرور و انقلابی خرمشهر با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خرمشهر در حالی که شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، ملت ما بیدار است از فتنهگر بیزار است، مطیع امر رهبریم و جمهوری اسلامی عزت این میهن است، سر می دادند از ابتدای میدان شهید مطهری(ره) به سمت مسجد جامع این شهر راهپیمایی کردند.
یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خرمشهر به خبرنگار ایرنا گفت:مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام هستند.
حسین خاقانی‌زاده اظهار داشت:مردم برای دفاع از نظام و انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و نشان دادند که به ارزش های انقلاب پایبند و هیچگاه صحنه مبارزه را خالی نمی‌گذارند.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ۲۲ بهمن خرمشهر در حالی که تصویر مقام معظم رهبری و شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در دست داشت گفت: برای نشان دادن اقتدار کشور، ادای دین به خون شهدا و به خصوص شهید سلیمانی در راهپیمایی شرکت کردم.

حسنه عمرانی با بیان اینکه من انقلابی هستم، گفت: آمریکا فکر نکند که فشار اقتصادی و برخی از مشکلات از انقلاب رو برمی‌گردانیم، ما پشتیبان امام و ولایت فقیه هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در حاشیه راهپمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی امروز، پایبندی ملت به انقلاب اسلامی را به منصه ظهور نشاند.

محمد حیدری اظهار داشت: امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که وفادار انقلاب اسلامی هستند و همیشه در صحنه هستند.

وی ضمن تشکر از حضور مثال زنی مردم خرمشهر در راهپمایی ۲۲ بهمن گفت:بدون شک مردم در انتخابات نیز حضور چشمگیر خواهند داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار