تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۹۶۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان شوش برگزار شد
 شهر باستانی شوش در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد حضور حماسی مردم انقلابی بود که بار دیگر برای خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ به صحنه آمدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن روز سهشنبه در شهر شوش و نیز شهرهای حر، الوان ، فتح المبین و شاوور با حضور حماسی اقشار مختلف مردم این شهرها برگزار شد.
مردم انقلابی شوش در مسیر راهپیمایی تعیین شده با وجود هوای بسیار سرد از ساعات اولیه صبح حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.
اقشار مختلف مردم شوش از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها خانوادههای معظم شهدا حضور داشتند با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و یکصدا فریاد مرگ بر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر ‌دادند.
مردم شوش امسال در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری منسجم و باشکوه داشتند تا بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام شهدا به اثبات برسانند.
بسیاری از مردم شوش به صورت خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا ثابت کنند برای دفاع از آرمانهای انقلاب، همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود آماده اند.
امام جمعه شوش در جمع راهپیمایان در سخنانی ضمن تشکر از حضوربی نظیرو باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت:این حماسه حضور پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام است.

حجت الاسلام سیدمحمد امام ،به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت:الان مردم مسیرخودشان انتخاب اصلح مردم مسیر بسیار درست پیش می رود وازآن حالت عشایری وسنتی رفقاتی در میاد وسوالات زیادی از مردم شده ومردم پاسخ های دل گرم کننده می دهند.

 در پایان قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ قرائت و حاضران با شعار الله اکبر مفاد آنرا تایید کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار